Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen:Καθαρίζουμε σωστά το εσωτερικό;

του Γιώργου Ψαρρά

Δυστυχώς ή ευτυχώς πλέον όλοι έχουμε αρκετό ελεύθερο χρόνο, επομένως η Volkswagen μας συμβουλεύει να ασχοληθούμε με την εσωτερική καθαριότητα του αυτοκινήτου μας.

Προφανώς εν μέσω πανδημίας πρέπει να καθαρίζουμε επιμελώς την καμπίνα του αυτοκίνητου μας, ωστόσο γνωρίζουμε πώς να το κάνουμε με σωστό και αποτελεσματικό τρόπο;

Σύμφωνα με τη Volkswagen καλό θα ήταν να απομακρύνουμε οτιδήποτε περιττό από το εσωτερικό του αυτοκινήτου (διακοσμητικά, κουτιά με χαρτομάντηλα), ώστε να καθαρίζονται πιο εύκολα οι επιφάνειες, ενώ ταυτόχρονα δεν προσφέρουμε «κρυψώνες» για κάθε είδους ιό.

Τοι γερμανικό Ινστιτούτο Robert Koch (RKI) δημοσιεύει μια λίστα με απολυμαντικά, τα οποία είναι αποτελεσματικά απέναντι στον Covid-19 όμως πρέπει να προσέξουμε, καθώς ενδέχεται κάποια να  προκαλέσουν φθορές στα πλαστικά.

Άρα αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να τα δοκιμάζουμε πρώτα σε μια δυσδιάκριτη εσωτερική επιφάνεια.  Σημειώνεται πάντως ότι κοινά οικιακά μέσα καθαρισμού όπως υγρό σαπούνι ή υγρό πλύσης είναι επίσης αποτελεσματικά.

Με ένα καθαρό πανί μικροϊνών, νερό και ένα συμβατικό απορρυπαντικό ή υγρό σαπούνι αρχίστε το σχολαστικό καθαρισμό τα σημεία που ακουμπάτε κυρίως με τα χέρια, δηλαδή τιμόνι, λεβιέ ταχυτήτων, χειρόφρενο, κεντρική κονσόλα, ντουλαπάκι, αλεξήλιο, κουμπιά, εσωτερικούς καθρέφτες, εξωτερικές και εσωτερικές χειρολαβές θυρών.

Όπως και με το πλύσιμο των χεριών σας, το σαπούνι είναι αρκετά αποτελεσματικό, καθώς επιτίθεται  και διαλύει το προστατευτικό λιπιδικό στρώμα των ιών, το οποίο περιέχει το γενετικό υλικό τους. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι ο αφρός είναι λιγότερο εχθρικός στις πλαστικές επιφάνειες από τα συμβατικά απολυμαντικά.

Να θυμάστε ότι στις οθόνες αφής πρέπει να χρησιμοποιούμε ένα ειδικό καθαριστικό οθονών, εναλλακτικά βάλτε λίγο απολυμαντικό στο πανί μικροϊνών και σκουπίστε απαλά την επιφάνεια.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.