Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: Πού σκοπεύει να πουλήσει 300.000 ηλεκτρικά μοντέλα;

του Γιώργου Ψαρρά

Όπως έχουμε επισημάνει πολλές φορές η τεράστια αγορά της Κίνα είναι υψίστης σημασίας για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ η Volkswagen έχει ήδη καταστρώσει ένα στρατηγικό σχέδιο για τη βαθύτερη διείσδυση της στη χώρα.

Τα πλάνα λοιπόν της γερμανικής εταιρείας προβλέπουν αρχικά την περαιτέρω ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης στην Κίνα. Στο πλαίσιο αυτό προβλέπει ότι οι τοπικές πωλήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων το 2020 θα φτάσουν τις 300.000 μονάδες, αριθμός που αναμένεται να εκτοξευτεί στο 1 εκατομμύριο μέχρι το 2025.

Για την επίτευξη του εν λόγω στόχου μέχρι το 2023 η Volkswagen θα έχει λανσάρει στην Κίνα συνολικά δέκα μοντέλα, τα οποία θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB που είναι κατάλληλη για την ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Ποιο θα είναι όμως το μοντέλο της Volkswagen που θα κινείται αποκλειστικά με ρεύμα και θα κάνει απόβαση πρώτο στην Κίνα; Το ID.Next, το οποίο γνωρίσαμε στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης και στο Σαλόνι της Κουανγκντόνγκ με την παραγωγή του να έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει  στην Κίνα προς το τέλος του ερχόμενου έτους.

Μια ακόμα είδηση είναι ότι και το ηλεκτροκίνητο ID.3 θα κατασκευάζεται επίσης στην Κίνα από την  κοινοπραξία SAIC Volkswagen σε ένα καινούργιο εργοστάσιο. Το συμπέρασμα είναι ξεκάθαρο, η Volkswagen με την επίθεση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της θέλει να συμβάλει στην επιβεβλημένη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων στην Κίνα.

Η Volkswagen ωστόσο ξεκαθαρίζει ότι δε σταματήσει τη διάθεση οχημάτων με αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Κίνα. Επίσης θα προσφέρει δέκα plug-in υβριδικές και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των υφιστάμενων μοντέλων της στην Κίνα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.