![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/11/1/photon30439f81904.jpg?itok=-u161Ncf)
Όπως έχουμε επισημάνει πολλές φορές η τεράστια αγορά της Κίνα είναι υψίστης σημασίας για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ η Volkswagen έχει ήδη καταστρώσει ένα στρατηγικό σχέδιο για τη βαθύτερη διείσδυση της στη χώρα.
Τα πλάνα λοιπόν της γερμανικής εταιρείας προβλέπουν αρχικά την περαιτέρω ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης στην Κίνα. Στο πλαίσιο αυτό προβλέπει ότι οι τοπικές πωλήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων το 2020 θα φτάσουν τις 300.000 μονάδες, αριθμός που αναμένεται να εκτοξευτεί στο 1 εκατομμύριο μέχρι το 2025.
Για την επίτευξη του εν λόγω στόχου μέχρι το 2023 η Volkswagen θα έχει λανσάρει στην Κίνα συνολικά δέκα μοντέλα, τα οποία θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB που είναι κατάλληλη για την ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Ποιο θα είναι όμως το μοντέλο της Volkswagen που θα κινείται αποκλειστικά με ρεύμα και θα κάνει απόβαση πρώτο στην Κίνα; Το ID.Next, το οποίο γνωρίσαμε στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης και στο Σαλόνι της Κουανγκντόνγκ με την παραγωγή του να έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στην Κίνα προς το τέλος του ερχόμενου έτους.
Μια ακόμα είδηση είναι ότι και το ηλεκτροκίνητο ID.3 θα κατασκευάζεται επίσης στην Κίνα από την κοινοπραξία SAIC Volkswagen σε ένα καινούργιο εργοστάσιο. Το συμπέρασμα είναι ξεκάθαρο, η Volkswagen με την επίθεση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της θέλει να συμβάλει στην επιβεβλημένη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων στην Κίνα.
Η Volkswagen ωστόσο ξεκαθαρίζει ότι δε σταματήσει τη διάθεση οχημάτων με αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Κίνα. Επίσης θα προσφέρει δέκα plug-in υβριδικές και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των υφιστάμενων μοντέλων της στην Κίνα.