Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: Πώς ελέγχει κάθε όχημα πριν βγει από το εργοστάσιο;

του Γιώργου Ψαρρά

Η εξασφάλιση της υψίστης ποιότητας είναι κανόνας για κάθε όχημα που κατασκευάζει η Volkswagen στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στο Έμντεν της Γερμανίας.

Εκεί παράγονται σε δύο βάρδιες εργασίας τα Passat και Arteon, ενώ στην αίθουσα 7, ZP8 κάθε όχημα ελέγχεται ακόμη μία φορά πριν λάβει την ένατη και τελική σφραγίδα στην καρτέλα του.

Παράλληλα αποστέλλεται ένα ηλεκτρονικό σήμα στο κεντρικό εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ με την ένδειξη «παρακαλώ εκτυπώστε το έγγραφο καταχώρησης του οχήματος». Το εν λόγω σήμα μπορεί να φτάσει μέχρι 1.260 φορές την ημέρα.

Ο έλεγχος  στεγανότητας πραγματοποιείται με τη ρίψη νερού σε ποσότητα και δύναμη που προσομοιάζει τροπική καταιγίδα. Έπειτα ανοίγουν οι πόρτες, το εμπρός καπό και το πορτμπαγκάζ, ενώ ο έλεγχος διεξάγεται οπτικά και με ειδικούς αισθητήρες υγρασίας, ώστε να διαπιστωθεί αν έχει περάσει νερό κάπου που δεν έπρεπε.

Ακολουθεί ο γενικός έλεγχος UPS με ένα μικρό υπολογιστή που συνδέεται κάτω από το τιμόνι και ελέγχει όλες τις ηλεκτρονικές μονάδες και το λογισμικό. Με μια ειδική συσκευή σάρωσης οι υπάλληλοι ελέγχουν για ενδεχόμενες αστοχίες στη συναρμογή του οχήματος.

Τσεκάρεται επίσης σε άλλη αίθουσα η λειτουργία όλων των φωτιστικών σωμάτων και της εμπρόσθιας κάμερας. Όλα τα δεδομένα για κάθε όχημα από το πρώτο μέχρι το τελευταίο βήμα παραγωγής συλλέγονται και αρχειοθετούνται στο σύστημα πληροφοριών οχημάτων FIS. Τότε είναι έτοιμο το όχημα να φορτωθεί σε πλοίο, τρένο ή φορτηγό με προορισμό τον εκάστοτε πελάτη του.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.