Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: Νέο εργοστάσιο-τι θα παράγει;

του Γιώργου Ψαρρά

Είναι πλέον απόλυτα ξεκάθαρο ότι η Volkswagen έχει ρίξει το μεγαλύτερο βάρος της στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης.

Απαραίτητο όμως στοιχείο των επερχόμενων ηλεκτροκίνητων οχημάτων είναι οι μπαταρίες. Για το λόγο αυτό λοιπόν η Volkswagen το Σεπτέμβριο του 2019 συμφώνησε με τη σουηδική Northvolt να συνεργαστούν με στόχο την προετοιμασία μιας μεγάλης κλίμακας παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου στη Γερμανία.

Έτσι προέκυψε η κοινοπραξία ονόματι “Northvolt Zwei”, η οποία τώρα περνάει στο επόμενο στάδιο, καθώς ανακοινώθηκε ότι η Volkswagen στο Σάλτσγκιτερ της Γερμανίας θα κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο για την παραγωγή μπαταριών ιόντων λιθίου, ενώ θα αξιοποιηθούν οι υπάρχουσες υποδομές του Κέντρου Υπεροχής για μπαταρίες.

Για την ανέγερση των νέων εγκαταστάσεων και τη δημιουργία υποδομών η Volkswagen θα επενδύσει αρχικά περίπου 450 εκατομμύρια ευρώ, ενώ έπειτα η κοινοπραξία θα ενοικιάσει το εργοστάσιο. Το έργο αναμένεται να ξεκινήσει πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους. Η παραγωγή κυψελών μπαταριών ιόντων λιθίου στο νέο εργοστάσιο έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις αρχές του 2024 με αρχική ικανότητα παραγωγής 16 GWh.

Προκειμένου να έχει αυτάρκεια σε μπαταρίες σε όλες τις χώρες του κόσμου ο Όμιλος Volkswagen συνεργάζεται και με άλλες εταιρείες. Για τις ανάγκες στην Ευρώπη προμηθεύεται από τις LG Chem, Samsung, SKI και CATL, ενώ η τελευταία παρέχει μπαταρίες και για τα οχήματα στην Κίνα. H Volkswagen προβλέπει ότι από το 2025 στην Ευρώπη η ετήσια ζήτηση θα είναι άνω των 150 GWh, ενώ αντίστοιχη θα είναι και στην Ασία.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.