Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: Φροντίζει για τη φόρτιση των ηλεκτρικών της

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί να ανακοινώνονται συνεχώς νέα ηλεκτρικά μοντέλα, όμως είναι πολύ λίγες οι αναφορές που γίνονται στις συσκευές που πρέπει να συνοδεύουν την αγορά ενός οχήματος με μπαταρίες, τους φορτιστές.

Μαζί με την παρουσίαση του ID.3, του πρώτου μοντέλου της “οικογένειας” ID που θα περιλαμβάνει αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα, η Volkswagen έδειξε στο κοινό και τρεις νέους φορτιστές οι οποίοι ανήκουν στην κατηγορία Wallbox.

Οι φορτιστές αυτής της κατηγορίας μπορούν να πετύχουν πολύ καλύτερους ρυθμούς φόρτισης συγκριτικά με μια απλή οικιακή πρίζα, όμως αδυνατούν να φτάσουν στο επίπεδο των ταχυφορτιστών που συναντάμε σε δημόσια σημεία φόρτισης, όπως εκείνα που υπάρχουν στους αυτοκινητόδρομους.

Συγκεκριμένα, τα τρία μοντέλα που ανακοίνωσε η VW φτάνουν μέχρι τα 11 kW, οπότε χρειάζονται περίπου έξι ώρες για να φορτίσουν την μπαταρία του ID.3 που έχει χωρητικότητα 58 kWh, με τις διαφορές μεταξύ τους να εντοπίζονται στις επιπλέον λειτουργίες και τη συνδεσιμότητα που προσφέρει το κάθε ένα.

Στο κάτω άκρο της γκάμας υπάρχει ο φορτιστής ID. Charger. Το κόστος του είναι 399 ευρώ, συνοδεύεται από καλώδιο Type 2 (τα καλώδια χωρίζονται σε κατηγορίες ανάλογα με το πόσο ρεύμα μπορούν να μεταφέρουν), σχεδιασμό ο οποίος ακολουθεί τις ίδιες αρχές με το ID.3 και ασφάλεια που πέφτει σε περίπτωση διαρροής συνεχούς ρεύματος.

Το επόμενο μοντέλο ονομάζεται ID. Charger Connect, κοστίζει 599 ευρώ και στα παραπάνω προστίθεται η δυνατότητα σύνδεσης στο οικιακό δίκτυο και κατά συνέπεια μέσω ασύρματου ή ενσύρματου τοπικού δικτύου (WLAN ή LAN) και προαιρετικά μπορεί να προστεθεί η δυνατότητα σύνδεσης μέσω 4G δικτύου κινητής (LTE). Η σύνδεση σε δίκτυο επιτρέπει την απομακρυσμένη διαχείρισή του με εργασίες όπως η αναβάθμιση του λογισμικού του αλλά και την παρακολούθηση της πορείας της φόρτισης.

Τέλος, το πιο ακριβό μοντέλο είναι το ID. Charger Pro με κόστος 849 ευρώ. Τα χαρακτηριστικά που προσθέτει η συγκεκριμένη έκδοση είναι ότι έχει μετρητή ρεύματος, ώστε ο ιδιοκτήτης να ξέρει ακριβώς πόσες kWh έχουν καταναλωθεί, χαρακτηριστικό ιδιαίτερα χρήσιμο σε εταιρικούς στόλους, καθώς και στάνταρ υποστήριξη LTE. Μάλιστα, ο αγοραστής αυτού του μοντέλου δε θα χρειαστεί να πληρώσει κάποιον τηλεπικοινωνιακό λογαριασμό για τα δεδομένα που θα διακινεί ο φορτιστής, αφού αυτό το κόστος περιλαμβάνεται στην τιμή του φορτιστή.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.