![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/4/18/photon24914f65176.jpg?itok=f7aGTwMA)
Προφανώς δυσκολεύεστε να αναγνωρίσετε ποιο μοντέλο είναι αυτό που μπαίνει με το πλάι μέσα στην πίστα, βγάζοντας πυκνούς καπνούς από τα πίσω του ελαστικά.
Όσο και αν σας προκαλεί έκπληξη πρόκειται για το νέο Toyota Auris, το οποίο έκανε πρόσφατα πρεμιέρα στο Σαλόνι της Γενεύης, ενώ η μετατροπή του έγινε από την Papadakis Racing κάτω από άκρα μυστικότητα και διήρκησε τρεις μήνες.
Οι αλλαγές αφορούν στη μετάδοση της κίνησης που γίνεται πλέον στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου τεσσάρων σχέσεων και στην τοποθέτηση ενός κινητήρα 2.7 λίτρων της Toyota (χρησιμοποιείται από το RAV4 στη Βόρεια Αμερική), ο οποίος αποδίδει 1.000 ίππους.
Το σκληροπυρηνικό πρωτότυπο αγωνιστικό Auris συμμετείχε στο Formula Drift 2018, ενώ πίσω από το τιμόνι του βρέθηκε ο πρωταθλητής οδηγός Φρέντρικ Όσμπα, στον πρώτο αγώνα που διοργανώθηκε στο Λονγκ Μπιτς της Καλιφόρνια, όπου κατέκτησε μάλιστα τη νίκη.
Πρόκειται για το πρωτάθλημα drift που διοργανώνεται στη Βόρεια Αμερική για 15η σεζόν, ενώ το Auris αγωνίζεται στην κορυφαία κατηγορία Pro Class. Η βαθμολογία δίνεται με κριτήρια τη γραμμή, τη γωνία και το στυλ.
To νέο Auris (αποκαλείται Corolla στη Βόρεια Αμερική), κατασκευάζεται στη Βρετανία, ενώ η διάθεση του στην τοπική αγορά θα ξεκινήσει το επόμενο χρόνο.