![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/9/21/photon26512f69694.jpg?itok=JeYYCPrl)
Για ποιο λόγο η Toyota ασχολήθηκε με την πώληση ενός συγκεκριμένου υβριδικού C-HR στην αγορά της Πολωνίας;
Η απάντηση είναι επειδή το εν λόγω C-HR οδήγησε τις πωλήσεις υβριδικών μοντέλων της Toyota στον αριθμό ορόσημο των 2 εκατομμυρίων μονάδων. Η Σομπολέσκα Μπερέζα από τη Βαρσοβία λοιπόν είναι η τυχερή ιδιοκτήτρια του C-HR που οδήγησε τον αριθμό πωλήσεων υβριδικών μοντέλων της Toyota στα 2 εκατομμύρια.
Η ίδια δήλωσε ότι μέχρι τώρα οδηγούσε ένα συμβατικό μοντέλο άλλης μάρκας, ωστόσο επειδή είναι βιολόγος και ενδιαφέρεται για το περιβάλλον ήθελε ένα υβριδικό μοντέλο. Τo C-HR τη γοήτευσε επίσης με τη μοντέρνα του σχεδίαση και το μεγάλο του πορτμπαγκάζ που χωράει τα δυο σκυλιά της.
Η αρχή για την υβριδική τεχνολογία της Toyota στην Ευρώπη έγινε πριν από 18 χρόνια, το 2000. Με το πέρασμα των χρόνων η ζήτηση των υβριδικών μοντέλων αυξήθηκε ραγδαία. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το 2011 το 10% των πελάτων της Toyota επέλεγε υβριδικό μοντέλο, ενώ σήμερα το ποσοστό αυτό φτάνει το 47%. Πλέον δηλαδή ένα στα δυο αυτοκίνητα που πουλάει η Toyota στην Ευρώπη, είναι υβριδικό.
Σε παγκόσμιο επίπεδο τώρα η Toyota έχει πουλήσει 12 εκατομμύρια υβριδικά μοντέλα, ενώ η αρχή έγινε το 1997 με το λανσάρισμα του Prius πρώτης γενιάς στην αγορά της Ιαπωνίας. Φυσικά βοηθάει και η πλούσια γκάμα της Toyota που διαθέτει οχτώ υβριδικά μοντέλα, ενώ η Lexus προσφέρει εννέα.
Σύμφωνα με έρευνες ένα υβριδικό μοντέλο επιτυγχάνει σε πάνω από το 50% της χρήσης του να εκπέμπει μηδενικούς ρύπους. Παράλληλα τα υβριδικά μοντέλα δε χρειάζεται να φορτίσουν τη μπαταριά τους με τη σύνδεση κάποιου καλωδίου, ενώ διακρίνονται για την αθόρυβη λειτουργία και την άνετη οδήγηση τους.