Είστε εδώ

Auto News

Toyota : Τι το ξεχωριστό έχει το C-HR αυτής της κυρίας;

του Γιώργου Ψαρρά

Για ποιο λόγο η Toyota ασχολήθηκε με την πώληση ενός συγκεκριμένου υβριδικού C-HR στην αγορά της Πολωνίας;

Η απάντηση είναι επειδή το εν λόγω C-HR οδήγησε τις πωλήσεις υβριδικών μοντέλων της Toyota στον αριθμό ορόσημο των 2 εκατομμυρίων μονάδων. Η Σομπολέσκα Μπερέζα από τη Βαρσοβία λοιπόν είναι η τυχερή ιδιοκτήτρια του C-HR που οδήγησε τον αριθμό πωλήσεων υβριδικών μοντέλων της Toyota στα 2 εκατομμύρια.

Η ίδια δήλωσε ότι μέχρι τώρα οδηγούσε ένα συμβατικό μοντέλο άλλης μάρκας, ωστόσο επειδή είναι βιολόγος και ενδιαφέρεται για το περιβάλλον ήθελε ένα υβριδικό μοντέλο. Τo C-HR τη γοήτευσε επίσης με τη μοντέρνα του σχεδίαση και το μεγάλο του πορτμπαγκάζ που χωράει τα δυο σκυλιά της.

Η αρχή για την υβριδική τεχνολογία της Toyota στην Ευρώπη έγινε πριν από 18 χρόνια, το 2000. Με το πέρασμα των χρόνων η ζήτηση των υβριδικών μοντέλων αυξήθηκε ραγδαία. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το 2011 το 10% των πελάτων της Toyota επέλεγε υβριδικό μοντέλο, ενώ σήμερα το ποσοστό αυτό φτάνει το 47%. Πλέον δηλαδή ένα στα δυο αυτοκίνητα που πουλάει η Toyota στην Ευρώπη, είναι υβριδικό.

Σε παγκόσμιο επίπεδο τώρα η Toyota έχει πουλήσει 12 εκατομμύρια υβριδικά μοντέλα, ενώ η αρχή έγινε το 1997 με το λανσάρισμα του Prius πρώτης γενιάς στην αγορά της Ιαπωνίας. Φυσικά βοηθάει και η πλούσια γκάμα της Toyota που διαθέτει οχτώ υβριδικά μοντέλα, ενώ η Lexus προσφέρει εννέα.

Σύμφωνα με έρευνες ένα υβριδικό μοντέλο επιτυγχάνει σε πάνω από το 50% της χρήσης του να εκπέμπει μηδενικούς ρύπους. Παράλληλα τα υβριδικά μοντέλα δε χρειάζεται να φορτίσουν τη μπαταριά τους με τη σύνδεση κάποιου καλωδίου, ενώ διακρίνονται για την αθόρυβη λειτουργία και την άνετη οδήγηση τους.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.