Ήδη από όταν άρχισαν οι πρώτες διαρροές σχετικά με τη νέα Supra φαινόταν σχεδόν σίγουρο ότι οι επιλογές όσον αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων θα περιορίζονταν μόνο σε αυτόματο όμως τώρα ίσως κάτι να αλλάζει.
Η πρόθεση της Toyota να λανσάρει τη Supra αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων δεν έχει αλλάξει όμως σε δηλώσεις του ο βοηθός αρχιμηχανικού, Μασαγιούκι Κάι, είπε ότι οι Ιάπωνες έχουν αναπτύξει και χειροκίνητο κιβώτιο για το sports car τους το οποίο είναι για χώρες που το τιμόνι είναι στα δεξιά.
Μία από αυτές είναι η Ιαπωνία όπου και θα βγει γα πρώτη φορά στο δρόμο, κατά πάσα πιθανότητα, η χειροκίνητη Supra.
Η Toyota σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την αντίδραση του κοινού προκειμένου να αποφασίσει αν θα προχωρήσει στην έναρξη πωλήσεων της χειροκίνητης έκδοσης και εκτός Ιαπωνίας ή θα συνεχίσει στο δρόμο που βαδίζουν και άλλοι κατασκευαστές, κυρίως από το χώρο των supercars, οι οποίοι σταδιακά καταργούν το χειροκίνητο κιβώτιο.
Γενικότερα τα αυτόματα κιβώτια έχουν αρχίσει να αυξάνουν το μερίδιό τους τόσο στα καθημερινά αυτοκίνητα όσο, κυρίως, στις σπορ κατασκευές καθώς προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, μειωμένους ρύπους και βελτιωμένη οδική συμπεριφορά.