![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/9/22/photon26518f69711.jpg?itok=0KiWVi2i)
Η νέα BMW Z4 και η νέα Toyota Supra έχουν εξελιχτεί από κοινού όμως οι άνθρωποι και των δύο εταιρειών έχουν τονίσει επανειλημμένως ότι τα δύο μοντέλα θα έχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ τους, ιδιαίτερα στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.
Η θέση αυτή των Ιαπώνων και των Γερμανών μηχανικών έχει ισχυρή βάση καθώς η συνεργασία των δύο ομάδων που ήταν αρμόδιες για τη συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών είχαν επαφή μόνο για δύο χρόνια, από το 2012 που ξεκίνησε το project μέχρι το 2014. Έκτοτε, κάθε επαφή μεταξύ τους έχει διακοπεί.
Στα δύο χρόνια που υπήρχε επαφή κανονίστηκε η μορφή κάποιων βασικών στοιχείων του αυτοκινήτου όπως το σημείο τοποθέτησης της θέσης οδήγησης, το μήκος του μεταξονίου, το πλάτος, η θέση του ρεζερβουάρ καυσίμων, και η θέση της πρώτης κολώνας (A-pillar) και μετά η κάθε ομάδα συνέχισε την ανάπτυξη του δικού της μοντέλου μόνη της.
Τα παραπάνω αποτελούν δηλώσεις του Μασαγιούκι Κάι, μηχανικού της Toyota, oο οποίος είπε ακόμα ότι λόγω της διακοπής κάθε επικοινωνίας με τους συναδέλφους του της BMW δεν ξέρει κατά πόσον τα δύο αυτοκίνητα χρησιμοποιούν κοινά μέρη. Αυτό για το οποίο είναι σίγουρος είναι ότι η πλατφόρμα είναι κοινή όμως για τ υπόλοιπα δηλώνει πλήρη άγνοια.
Αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για τους αγοραστές αφού σημαίνει ότι με την κυκλοφορία της Supra δε θα έχουμε στην αγορά δύο ίδια μοντέλα που θα διαφέρουν μόνο στο σήμα στο εμπρός μέρος του καπό αλλά θα έχουν ουσιώδεις διαφορές μεταξύ τους.
Στην εικόνα βλέπουμε την Toyota Supra στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood.