![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/1/13/photon31183f83913.jpg?itok=fQpVl_CJ)
Το Toyota GT86 και το Subaru BRZ, που αποτελούν αδερφά μοντέλα, βρίσκονται στην αγορά από το 2012 οπότε είναι λογικό να έχουν αρχίσει οι διαδικασίες για τη δημιουργία της νέας γενιάς τους.
Οι δύο ιαπωνικές εταιρείες έχουν ανακοινώσει επίσημα ότι θα συνεργαστούν εκ νέου, όμως αυτή τη φορά δε θα χρησιμοποιηθεί κάποια πλατφόρμα της Subaru αλλά η TNGA της Toyota. Αυτό γίνεται προκειμένου τα μοντέλα που θα προκύψουν να έχουν την κίνηση στον πίσω άξονα και να συνοδεύονται από τον αντίστοιχο χαρακτήρα. Όσον αφορά τον κινητήρα, εκεί θεωρείται πιθανό ότι θα χρησιμοποιηθεί ο υπερτροφοδοτούμενος επίπεδος των 2.4 λίτρων του Ascent.
Παράλληλα με τις παραπάνω αλλαγές, θα υπάρξει αύξηση στην ιπποδύναμη, η οποία θα κινηθεί από τους 200 μέχρι τους 255 ίππους, ανεβάζοντας μαζί και τη διαθέσιμη ροπή.
Επιπλέον, αλλαγές θα γίνουν και στο εσωτερικό όπου θα χρησιμοποιηθούν πιο ποιοτικά υλικά, τα οποία θα βελτιώσουν την απτή ποιότητα. Μαζί με τα υλικά της καμπίνας, θα εκσυγχρονιστεί και η εικόνα που θα αντικρίζουν οι επιβάτες όταν θα κάθονται στα καθίσματα, το τεχνολογικό στοιχείο θα είναι πιο έντονο παντού.
Η αρχική τιμή των νέων μοντέλων από Toyota και Subaru θα είναι αυξημένη σε σχέση με τα σημερινά, όμως η Toyota σκοπεύει να μην είναι πολύ πιο ψηλά προκειμένου να μην “κλέβει” πωλήσεις από τη Supra.
Με το ξεκίνημα της εμπορικής πορείας του μοντέλου, η Toyota αναμένεται να αλλάξει την ονομασία του μοντέλου σε GR86, συνδέοντάς το με το τμήμα GR (Gazoo Racing), το οποίο αναλαμβάνει τις ισχυρότερες εκδόσεις καθώς και τις αγωνιστικές δραστηριότητες των Ιαπώνων.
Στην εικόνα βλέπουμε το πρωτότυπο Toyota GR HV Sports.