Είστε εδώ

Auto News

Toyota - Subaru: Τι να περιμένουμε από τα GT86 και BRZ

του Σωτήριου Χάλλα

Το Toyota GT86 και το Subaru BRZ, που αποτελούν αδερφά μοντέλα, βρίσκονται στην αγορά από το 2012 οπότε είναι λογικό να έχουν αρχίσει οι διαδικασίες για τη δημιουργία της νέας γενιάς τους.

Οι δύο ιαπωνικές εταιρείες έχουν ανακοινώσει επίσημα ότι θα συνεργαστούν εκ νέου, όμως αυτή τη φορά δε θα χρησιμοποιηθεί κάποια πλατφόρμα της Subaru αλλά η TNGA της Toyota. Αυτό γίνεται προκειμένου τα μοντέλα που θα προκύψουν να έχουν την κίνηση στον πίσω άξονα και να συνοδεύονται από τον αντίστοιχο χαρακτήρα. Όσον αφορά τον κινητήρα, εκεί θεωρείται πιθανό ότι θα χρησιμοποιηθεί ο υπερτροφοδοτούμενος επίπεδος των 2.4 λίτρων του Ascent.

Παράλληλα με τις παραπάνω αλλαγές, θα υπάρξει αύξηση στην ιπποδύναμη, η οποία θα κινηθεί από τους 200 μέχρι τους 255 ίππους, ανεβάζοντας μαζί και τη διαθέσιμη ροπή.

Επιπλέον, αλλαγές θα γίνουν και στο εσωτερικό όπου θα χρησιμοποιηθούν πιο ποιοτικά υλικά, τα οποία θα βελτιώσουν την απτή ποιότητα. Μαζί με τα υλικά της καμπίνας, θα εκσυγχρονιστεί και η εικόνα που θα αντικρίζουν οι επιβάτες όταν θα κάθονται στα καθίσματα, το τεχνολογικό στοιχείο θα είναι πιο έντονο παντού.

Η αρχική τιμή των νέων μοντέλων από Toyota και Subaru θα είναι αυξημένη σε σχέση με τα σημερινά, όμως η Toyota σκοπεύει να μην είναι πολύ πιο ψηλά προκειμένου να μην “κλέβει” πωλήσεις από τη Supra.

Με το ξεκίνημα της εμπορικής πορείας του μοντέλου, η Toyota αναμένεται να αλλάξει την ονομασία του μοντέλου σε GR86, συνδέοντάς το με το τμήμα GR (Gazoo Racing), το οποίο αναλαμβάνει τις ισχυρότερες εκδόσεις καθώς και τις αγωνιστικές δραστηριότητες των Ιαπώνων.

Στην εικόνα βλέπουμε το πρωτότυπο Toyota GR HV Sports.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.