Είστε εδώ

Auto News

Toyota : Πού κατασκευάζει κιβώτια υβριδικών μοντέλων;

του Γιώργου Ψαρρά

Η τέταρτη γενιά κιβωτίων ταχυτήτων για τα υβριδικά μοντέλα της Toyota κατασκευάζεται πλέον στο εργοστάσιο της ιαπωνικής εταιρείας που βρίσκεται στην Πολωνία.

Σύμφωνα με την Toyota τα εν λόγω κιβώτια ταχυτήτων θα τοποθετούνται στη νέα υβριδική Corolla και στο υβριδικό C-HR. Με την έναρξη παραγωγής του συγκεκριμένου κιβωτίου σηματοδοτείται το πρώτο στάδιο εισαγωγής της υβριδικής τεχνολογίας και της πλατφόρμας TNGA (Toyota New Global Architecture) για υβριδικά μοντέλα που διαθέτει η Toyota, στα εργοστάσια της στην Πολωνία.

Εκτιμάται ότι η Toyota θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο ευρώ στις μονάδες παραγωγής της στην Πολωνία και θα ανοίξει 600 νέες θέσεις εργασίας. Αξίζει μάλιστα να αναφέρουμε ότι πρόκειται για το πρώτο εργοστάσιο της Toyοta εκτός Ασίας και το δεύτερο εκτός Ιαπωνίας που συναρμολογεί κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα.

Ο ρόλος των κιβωτίων αυτών είναι σημαντικός και πολύπλοκος, καθώς συντονίζουν τη λειτουργεία μεταξύ των ηλεκτροκίνητων και των κινητήρων εσωτερικής καύσης, επομένως μιλάμε για ένα βασικό τμήμα στα υβριδικά συστήματα της Toyota.

Η εισαγωγή της υβριδικής τεχνολογίας από την Τοyota στην Eυρώπη ξεκίνησε το 2000, ενώ σήμερα ένα στα δυο μοντέλα της που πωλείται είναι υβριδικό. Οι στόχοι που έχει θέσει η Toyota είναι μέχρι το 2030 να πουλάει ετησίως 5,5 εκατομμύρια υβριδικά ή ηλεκτρικά οχήματα, εκ των οποίων το 1 εκατομμύριο να εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.