Είστε εδώ

Auto News

Toyota: Παράδειγμα προς μίμηση στην κατανάλωση ρεύματος

του Γιώργου Ψαρρά

Η υβριδική τεχνολογία που εφαρμόζει στα μοντέλα της εδώ και πολλά χρόνια η Toyota, δεν είναι το μοναδικό όπλο στη φαρέτρα της απέναντι στη μάχη που δίνει για να μειώνει διαρκώς το ενεργειακό της αποτύπωμα.

Η ιαπωνική εταιρεία επιθυμεί να περιορίσει στο μέγιστο βαθμό τις εκπομπές ρύπων από κάθε δραστηριότητα της. Ο στόχος της αυτός δείχνει αρκετά ρεαλιστικός, καθώς το 2019 κατάφερε να χρησιμοποιήσει σε όλες τις ευρωπαϊκές της δραστηριότητες και υποδομές ηλεκτρική ενεργεία προερχόμενη αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές.

Για να καταλάβετε το μέγεθος του εν λόγω επιτεύγματος η Toyota στη Γηραιά Ήπειρο διαθέτει 9 εργοστάσια παραγωγής, 14 αποθήκες ανταλλακτικών, 7 κέντρα διακίνησης οχημάτων, 29 εθνικές εταιρίες μάρκετινγκ και πωλήσεων, τα κεντρικά της γραφεία στην Ευρώπη με τα υποκαταστήματά τους, το Τεχνικό της Κέντρο, το Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης, τα οποία συνολικά καταναλώνουν ηλεκτρική ενέργεια 500 GWh.

Πώς όμως κατάφερε να αντλεί ενέργεια μόνο από ανανεώσιμες πηγές; Σύμφωνα με την Toyota σε συνεργασία με τοπικούς εταίρους που παράγουν ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές, με την εγκατάσταση ηλιακών πάνελ, με την αγορά «καθαρής» ενέργειας από όπου διατίθεται, με την αγορά ευρωπαϊκών πιστοποιητικών “Guarantee of Origin” για χώρες της Ε.Ε. και με την αγορά του πιστοποιητικού I-REC “International-Renewable Electricity Certificate” για χώρες εκτός Ε.Ε.

Παράλληλα από το 2013 η Toyota έχει μειώσει στα εργοστάσια της σε ποσοστό 18% την απαιτούμενη ενέργεια για την παραγωγή του κάθε αυτοκινήτου της. Μάλιστα συγκριτικά με το μέσο όρο των αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ε.Ε. των 28 κρατών-μελών με τιμή 2,3 MWh ανά παραγόμενο όχημα, η Toyota χρειάζεται πλέον 48% λιγότερη ενέργεια.

Η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές συμβάλλει στους στόχους της Toyota για την Πρόκληση 2 (μηδενικές εκπομπές CO2 σε όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος) και για την Πρόκληση 3 (μηδενικές εκπομπές CO2 Εργοστασίων).

 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.