![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/11/28/photon27272f72069.jpg?itok=5PhU3LMU)
Η Toyota έχει παρουσιάσει τις διάφορες μορφές της νέας Corolla σε πληθώρα εκθέσεων ανά τον κόσμο όμως επέλεξε εκείνη που γίνεται αυτές τις ημέρες στο Λος Άντζελες για να αποκαλύψει την υβριδική έκδοση του μοντέλου.
Το σύνολο που έχει χρησιμοποιηθεί είναι το ίδιο με του Prius. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει χωρητικότητα 1.8 λίτρων και συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).
Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 121 ίππους ενώ η κατανάλωση σύμφωνα με την Toyota κυμαίνεται στα 4.7 λτ./100 χλμ. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα ώστε το κέντρο βάρους να παραμείνει χαμηλά ενώ διαθέτει και σύστημα που φροντίζει η ροπή που πηγαίνει στους εμπρός τροχούς να αποδοθεί γραμμικά και όχι απότομα, κάτι που αποτελεί σύνηθες πρόβλημα των ηλεκτρικών κινητήρων.
Η υβριδική Corolla διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης που είναι τα EV, Eco, Normal και Sport. Στο πρώτο χρησιμοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρισμός για την κίνηση του οχήματος, στο Eco το σύστημα φροντίζει να καταναλώνεται όσο το δυνατόν λιγότερο καύσιμο, το Normal φροντίζει να συνδυάζει και τα δύο συστήματα κίνησης με τρόπο ισορροπημένο μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας και στο Sport αποδίδεται η πλήρης ισχύς.
Για την περίσταση οι άνθρωποι της Toyota έχουν επιλέξει ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών που προκαλούν μικρότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.