Είστε εδώ

Auto News

Toyota: Η υβριδική Corolla στο Λος Άντζελες

του Σωτήριου Χάλλα

Η Toyota έχει παρουσιάσει τις διάφορες μορφές της νέας Corolla σε πληθώρα εκθέσεων ανά τον κόσμο όμως επέλεξε εκείνη που γίνεται αυτές τις ημέρες στο Λος Άντζελες για να αποκαλύψει την υβριδική έκδοση του μοντέλου.

Το σύνολο που έχει χρησιμοποιηθεί είναι το ίδιο με του Prius. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει χωρητικότητα 1.8 λίτρων και συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).

Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 121 ίππους ενώ η κατανάλωση σύμφωνα με την Toyota κυμαίνεται στα 4.7 λτ./100 χλμ. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα ώστε το κέντρο βάρους να παραμείνει χαμηλά ενώ διαθέτει και σύστημα που φροντίζει η ροπή που πηγαίνει στους εμπρός τροχούς να αποδοθεί γραμμικά και όχι απότομα, κάτι που αποτελεί σύνηθες πρόβλημα των ηλεκτρικών κινητήρων.

Η υβριδική Corolla διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης που είναι τα EV, Eco, Normal και Sport. Στο πρώτο χρησιμοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρισμός για την κίνηση του οχήματος, στο Eco το σύστημα φροντίζει να καταναλώνεται όσο το δυνατόν λιγότερο καύσιμο, το Normal φροντίζει να συνδυάζει και τα δύο συστήματα κίνησης με τρόπο ισορροπημένο μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας και στο Sport αποδίδεται η πλήρης ισχύς.

Για την περίσταση οι άνθρωποι της Toyota έχουν επιλέξει ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών που προκαλούν μικρότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.