Ο στόχος ήταν τα 1,5 εκατομμύρια υβριδικά Toyota (και Lexus) στους δρόμους του κόσμου το 2020.
Αυτό το νούμερο το ξεπέρασε η Toyota τρία χρόνια νωρίτερα βάζοντας έναν ακόμα στόχο για το 2030, που είναι οι 5,5 εκατομμύρια μονάδες σε υβριδικά ηλεκτρικά μοντέλα.
Η τιμή αυτή που σημείωσαν τα υβριδικά Toyota τo 2017 αντιπροσωπεύει μία αύξηση 8% σε σχέση με την προηγούμενη επίδοση - ρεκόρ που καταγράφηκε το 2016, σηματοδοτώντας δύο συνεχόμενες χρονιές ανόδου και επιτυγχάνοντας έναν από τους στόχους του Environmental Challenge 2050, για ετήσιες πωλήσεις 1,5 εκατομμυρίων υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων, τρία χρόνια νωρίτερα από τον αρχικό στόχο που τέθηκε για το 2020. Επιπλέον, οι αθροιστικές πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων ξεπερνούν τώρα τα 11,45 εκατομμύρια, που μεταφράζεται μείωση άνω των 85 εκατομμυρίων τόνων CO2 συγκριτικά με τις πωλήσεις των αντίστοιχων συμβατικών αυτοκινήτων.
Από το 1997 που λανσάρισε το πρώτο Prius στην Ιαπωνία, η Toyota έχει εντείνει τις προσπάθειές της για τη βελτίωση της τεχνολογίας στον τομέα της υβριδικής ηλεκτροκίνησης. Το 2014 λανσάρισε το πρώτο ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου μαζικής παραγωγής, το Mirai, την τέταρτη γενιά Prius το 2016, και τη δεύτερη γενιά του Prius Plug-In Electric το 2017. Η εταιρία θα συνεχίσει την εξέλιξη και διαφοροποίηση των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων της, καθώς τώρα σκοπεύει να συμπεριλάβει τη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας από το 2020, ξεκινώντας από Κίνα και Ινδία, συνεχίζοντας σε Ιαπωνία, ΗΠΑ και Ευρώπη.
Η Toyota σκοπεύει επίσης να επεκτείνει περαιτέρω τις πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων σε αναδυόμενες αγορές για να συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών CO2 από τις πωλήσεις νέων οχημάτων σε όλο τον κόσμο.