Είστε εδώ

Auto News

Τoyota Hybrid: Έπιασε το στόχο τρία χρόνια νωρίτερα

Ο στόχος ήταν τα 1,5 εκατομμύρια υβριδικά Toyota (και Lexus) στους δρόμους του κόσμου το 2020.

Αυτό το νούμερο το ξεπέρασε η Toyota τρία χρόνια νωρίτερα βάζοντας έναν ακόμα στόχο για το 2030, που είναι οι 5,5 εκατομμύρια μονάδες σε υβριδικά ηλεκτρικά μοντέλα.

Η τιμή αυτή που σημείωσαν τα υβριδικά Toyota τo 2017 αντιπροσωπεύει μία αύξηση 8% σε σχέση με την προηγούμενη επίδοση - ρεκόρ που καταγράφηκε το 2016, σηματοδοτώντας δύο συνεχόμενες χρονιές ανόδου και επιτυγχάνοντας έναν από τους στόχους του Environmental Challenge 2050, για ετήσιες πωλήσεις 1,5 εκατομμυρίων υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων, τρία χρόνια νωρίτερα από τον αρχικό στόχο που τέθηκε για το 2020. Επιπλέον, οι αθροιστικές πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων ξεπερνούν τώρα τα 11,45 εκατομμύρια, που μεταφράζεται μείωση άνω των  85 εκατομμυρίων τόνων CO2 συγκριτικά με τις πωλήσεις των αντίστοιχων συμβατικών αυτοκινήτων.

Από το 1997 που λανσάρισε το πρώτο Prius στην Ιαπωνία, η Toyota έχει εντείνει τις προσπάθειές της για τη βελτίωση της τεχνολογίας στον τομέα της υβριδικής ηλεκτροκίνησης. Το 2014 λανσάρισε το πρώτο ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου μαζικής παραγωγής, το  Mirai, την τέταρτη γενιά Prius το 2016, και τη δεύτερη γενιά του Prius Plug-In Electric το 2017. Η εταιρία θα συνεχίσει την εξέλιξη και διαφοροποίηση των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων της, καθώς τώρα σκοπεύει να συμπεριλάβει τη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας από το 2020, ξεκινώντας από Κίνα και Ινδία, συνεχίζοντας σε Ιαπωνία, ΗΠΑ και Ευρώπη.

Η Toyota σκοπεύει επίσης να επεκτείνει περαιτέρω τις πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων σε αναδυόμενες αγορές για να συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών CO2 από τις πωλήσεις νέων οχημάτων σε όλο τον κόσμο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.