Είστε εδώ

Auto News

Toyota GT 86/Subaru BRZ: Θα δούμε επιτέλους ισχυρότερη έκδοση;

του Σωτήριου Χάλλα

Όταν το 2012 η Toyota και η Subaru κυκλοφόρησαν το GT86 και το BRZ αντίστοιχα όλοι εντυπωσιάστηκαν από τη συμπεριφορά και τον χαρακτήρα του ιαπωνικού sports car. Αν σας μπερδεύει το ότι αναφερόμαστε στα δύο μοντέλα ως ένα είναι γιατί πρόκειται, ουσιαστικά, για το ίδιο μοντέλο με λίγο διαφορετικό σχήμα και φυσικά, διαφορετικά σήματα.

Ωστόσο, το παράπονο που έχουν όλοι όσοι τα έχουν οδηγήσει είναι ότι το πλαίσιο “φωνάζει” για περισσότερη δύναμη. Αυτή τη στιγμή ο κινητήρας των δύο μοντέλων είναι επίπεδος, ατμοσφαιρικός, έχει χωρητικότητα 2.0 λίτρων και αποδίδει ισχύ 200 ίππων και 205 Nm ροπής. Οι επιδόσεις που προσφέρει είναι 7.6 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και 226 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας.

Κατά καιρούς υπήρξαν αρκετές φήμες ότι θα κυκλοφορήσει κάποια υπερτροφοδοτούμενη έκδοση όμως μέχρι σήμερα δεν έχει αλλάξει κάτι και σύμφωνα με τον αρχιμηχανικό της Toyota, Τετσούγια Τάντα, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη του GT 86/BRZ αλλά και της νέας Supra, δεν πρόκειται να υπάρξει στο μέλλον.

Ο λόγος που δε θα δούμε κάποια έκδοση με υπερτροφοδότηση είναι ότι κάτι τέτοιο θα απαιτούσε την αλλαγή ολόκληρης της πλατφόρμας πάνω στην οποία πατάει το αυτοκίνητο. Όπως εξηγεί ο Τάντα, μεγάλο μέρος του χαρακτήρα του μοντέλου οφείλεται στον τρόπο που έχει μοιραστεί το βάρος κάτι που θα επηρεαζόταν δραματικά αν έμπαινε υπερτροφοδότηση.

Ωστόσο, επειδή εκτός από το πλαίσιο και ο κινητήρας έχει πολλά περιθώρια δεν είναι λίγοι αυτοί οι οποίοι τον έχουν πειράξει. Μία από τις πιο ακραίες μετατροπές έχει φτάσει την απόδοση του 2λιτρου συνόλου στους 450 ίππους ενώ με διαφορά η πιο τρελή βελτίωση περιλαμβάνει την αντικατάσταση του κινητήρα με τον V8 της Ferrari 458 Italia ο οποίος έχει χωρητικότητα 4.5 λίτρα και αποδίδει 570 ίππους και 540 Nm ροπής.

Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε την αναλυτική παρουσίαση του Toyota GT 86/ Subaru BRZ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.