Είστε εδώ

Auto News

Toyota GT 86 και Subaru BRZ: Τι θα γίνει με την πλατφόρμα τους;

του Σωτήριου Χάλλα

Τα Toyota GT 86 και Subaru BRZ, που αποτελούν πρακτικά το ίδιο αυτοκίνητο, βρίσκονται αρκετά χρόνια στην αγορά οπότε είναι λογικό να έχουν αρχίσει οι φήμες σχετικά με τη διάδοχη κατάσταση και αν οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν εκ νέου.

Σύμφωνα με πηγές του εξωτερικού οι δύο Ιάπωνες κατασκευαστές έχουν πάρει απόφαση να δουλέψουν από κοινού και για τη δεύτερη γενιά των GT 86 και BRZ. Μάλιστα, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι στη νέα υλοποίηση η πλατφόρμα θα προέρχεται από την Toyota και συγκεκριμένα θα είναι η Toyota New Global Architecture (TNGA). Πρόκειται για μία πλατόρμα που χρησιμοποιείται ευρέως από την Toyota σε ποικιλία μοντέλων όπως η νέα Corolla και το RAV4.

Αν επαληθευτεί αυτό το σενάριο και χρησιμοποιηθεί η TNGA τα βασικότερα οφέλη θα έχουν να κάνουν με την αύξηση της ακαμψίας και τη μείωση του βάρους. Οι πιθανότητες να ισχύει κάτι τέτοιο δεν είναι μικρές αφού η TNGA έχει εξελιχθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι κατάλληλη τόσο για προσθιοκίνητα, όσο και για τετρακίνητα αλλά και για πισωκίνητα μοντέλα. Αντίθετα η Global Platform που χρησιμοποιεί η Subaru δεν προορίζεται για πισωκίνητα μοντέλα, οπότε δε θα μπορούσε να αποτελέσει επιλογή, εκτός και αν η κίνηση πήγαινε και στους τέσσερις τροχούς.

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι επίσημο οπότε είναι ανοιχτό ακόμα και το ενδεχόμενο χρήσης του ίδιου σασί με την τρέχουσα γενιά.

Η παρουσίαση των νέων GT 86 και BRZ αναμένεται στα τελη του 2020 ή κάποια στιγμή μέσα στο 2021.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.