![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/7/29/photon17608f42494.jpg?itok=Su9B5_kT)
Την πρώτη θέση στη Γερμανία κατέκτησε η Toyota στην υπηρεσία των service, ενώ στην κορυφή αξιοπιστίας βρέθηκε το Auris, σύμφωνα με έρευνα της J.D. Power.
Η Toyota «προσπέρασε» πάνω από τριάντα εταιρίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών service, με αποτέλεσμα να βρεθεί στην κορυφή της κατάταξης, συγκεντρώνοντας το υψηλότερο ποσοστό του 77,2%. Τα σημεία που αξιολογήθηκαν ήταν από την παράδοση του νέου αυτοκινήτου, την ποιότητα εξυπηρέτησης, τις εντυπώσεις από το service στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία μέχρι το πόσο πιστοί δηλώνουν οι αγοραστές στη εταιρία που προτίμησαν. Αξίζει να αναφέρουμε ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο. Η απόφαση για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου επηρεάζεται σημαντικά από την εμπειρία που έχει αποκομίσει κάνεις κατά το παρελθόν από μια εταιρία, καθώς σχεδόν τα τρία τέταρτα δήλωσαν ότι θα αγόραζαν και πάλι αυτοκίνητο από την ιδία εταιρία αν έμεναν ευχαριστημένοι.
Παράλληλα το Auris ξεχώρισε στην κατηγορία των μικρομεσαίων για την αξιοπιστία του, η οποία άλλωστε αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό για τα όλα τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας. Στη έρευνα της J.D. Power για το 2016 συμμετείχαν 15.453 οδηγοί από τη Γερμανία, απαντώντας διαδικτυακά στο πόσο ικανοποιημένοι είναι με τα αυτοκίνητα που αγόρασαν τα τελευταία δυο χρόνια. Τα ερωτήματα αφορούσαν την ποιότητα, την αξιοπιστία, την ελκυστικότητα και το κόστος συντήρησης των αυτοκινήτων, με το Auris να εξασφαλίζει μια ξεκάθαρη νίκη αποσπώντας 84 πόντους.