Είστε εδώ

Auto News

Toyota C-HR: Ξεκίνησε η παραγωγή του στην Τουρκία

του Γιώργου Ψαρρά

Την έναρξη παραγωγής του νέου Toyota C-HR στην Τουρκία ανακοίνωσε η ιαπωνική εταιρία.

Το νέο C-HR είναι το όγδοο μοντέλο της Toyota που θα κατασκευάζεται σε ευρωπαϊκό έδαφος. Επίσης πρόκειται για το τρίτο υβριδικό μοντέλο που θα παράγεται στην Ευρώπη, καθώς το υβριδικό Yaris συναρμολογείται στη Γαλλία, ενώ τα υβριδικά  Auris και Auris Touring Sports στο Ηνωμένο Βασίλειο. Από τη γραμμή παραγωγής στην Τουρκία εξέρχονται επίσης η Corolla και το Verso, ενώ το C-HR είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο που θα κατασκευάζεται στη γειτονική χώρα. Παράλληλα το C-HR εγκαινιάζει τη νέα πλατφόρμα TNGA, την οποία θα χρησιμοποιήσουν και άλλα μελλοντικά μοντέλα.

Η επένδυση της Toyota προκειμένου το εργοστάσιο στην Τουρκία να παράγει το νέο C-HR ανέρχεται στα 350 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το συνολικό πόσο στην εν λόγω μονάδα παραγωγής από το 1994 που άρχισε να λειτουργεί φτάνει τα 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ. Ο αριθμός των εργαζομένων τους προηγούμενους μήνες αυξήθηκε στα 5.000 άτομα, καθώς έγιναν 2.000 νέες προσλήψεις. Επίσης η ετήσια παραγωγή αναμένεται να αυξηθεί από 150.000 σε 280.000 οχήματα. Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι το εργοστάσιο στην Τουρκία δε θα εξάγει την παραγωγή του μόνο στην Ευρώπη αλλά σταδιακά θα συμπεριλάβει στις εξαγωγές του τις H.Π.Α, τον Καναδά, την Ταϊβάν, το Μαυρίκιο και τη Νότια Αφρική.

Υπενθυμίζουμε ότι το υβριδικό σύστημα του νέου C-HR θα κατασκευάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο και το μηχανικό κιβώτιο για το βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων θα έρχεται από το εργοστάσιο της Toyota στην Πολωνία, ενώ εκεί θα ξεκινήσει το 2018 και η παραγωγή του κιβωτίου για το υβριδικό μοντέλο, καθώς μέχρι τώρα κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.