![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/11/28/photon19216f47105.jpg?itok=Kf6WpTYE)
Το νέο Toyota C-HR βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα TNGA, την οποία εγκαινίασε πρώτο το τελευταίας γενιάς Prius.
Η ιαπωνική εταιρία μας αναλύει τα οφέλη που προσφέρει η πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture), ενώ αναφέρει ακόμα ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα «φορεθεί» και από πολλά επερχόμενα μοντέλα της. Συγκριτικά με το Prius η πλατφόρμα TNGA μπόρεσε να προσαρμόσει τις αλλαγές που χρειάστηκαν να γίνουν στο κομμάτι της ανάρτησης με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και με αντιστρεπτική δοκό και διπλά ψαλίδια πίσω, με την ακαμψία να ενισχύεται κατά 65%. Παράλληλα το μεταξόνιο του C-HR είναι μικρότερο, καθώς ανέρχεται στα 2.670 χλστ. ενώ του Prius στα 2.700 χλστ. Επίσης είναι εμπρός και πίσω φαρδύτερο κατά 20 χλστ. και 10 χλστ. αντίστοιχα. Χάρη στην πλατφόρμα TNGA το νέο C-HR έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους, με το αμάξωμα να εμφανίζει λιγότερες κλίσεις στις στροφές. Ακόμα η χαμηλότερη θέση οδήγησης ενισχύει την «επαφή» με το αυτοκίνητο, ωστόσο δε περιορίζεται η ορατότητα κάτι που επιθυμούν οι οδηγοί των crossovers. To C-HR λοιπόν καταφέρνει να συνδυάσει τη δυναμική οδήγηση ενός hatchback με την πρακτικότητα ενός crossover. Σχεδιαστικά τώρα η πλατφόρμα TNGA επιτρέπει τη μείωση της γραμμής της οροφής κατά 55 χλστ. και τoυ καπό 99 χλστ. Τις εντυπώσεις που μας άφησε στην άσφαλτο το νέο C-HR στην πρώτη επαφή μαζί του στη Μαδρίτη μπορείτε να διαβάσετε εδώ.