Είστε εδώ

Auto News

Toyota C-HR: Τα οφέλη της πλατφόρμας TNGA

του Γιώργου Ψαρρά

Το νέο Toyota C-HR βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα TNGA, την οποία εγκαινίασε πρώτο το τελευταίας γενιάς Prius.

Η ιαπωνική εταιρία μας αναλύει τα οφέλη που προσφέρει η πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture), ενώ αναφέρει ακόμα ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα «φορεθεί» και από πολλά επερχόμενα μοντέλα της. Συγκριτικά με το Prius η πλατφόρμα TNGA μπόρεσε να προσαρμόσει τις αλλαγές που χρειάστηκαν να γίνουν στο κομμάτι της ανάρτησης με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και με αντιστρεπτική δοκό και διπλά ψαλίδια πίσω, με την ακαμψία να ενισχύεται κατά 65%. Παράλληλα το μεταξόνιο του C-HR είναι μικρότερο, καθώς ανέρχεται στα 2.670 χλστ. ενώ του Prius στα 2.700 χλστ. Επίσης είναι εμπρός και πίσω φαρδύτερο κατά 20 χλστ. και 10 χλστ. αντίστοιχα. Χάρη στην πλατφόρμα TNGA το νέο C-HR έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους, με το αμάξωμα να εμφανίζει λιγότερες κλίσεις στις στροφές. Ακόμα η χαμηλότερη θέση οδήγησης ενισχύει την «επαφή» με το αυτοκίνητο, ωστόσο δε περιορίζεται η ορατότητα κάτι που επιθυμούν οι οδηγοί των crossovers. To C-HR λοιπόν καταφέρνει να συνδυάσει τη δυναμική οδήγηση ενός hatchback με την πρακτικότητα ενός crossover. Σχεδιαστικά τώρα η πλατφόρμα TNGA επιτρέπει τη μείωση της γραμμής της οροφής κατά 55 χλστ. και τoυ καπό 99 χλστ. Τις εντυπώσεις που μας άφησε στην άσφαλτο το νέο C-HR στην πρώτη επαφή μαζί του στη Μαδρίτη μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.