![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/10/1/photon30106f80789.jpg?itok=LKQOwLCk)
To «κουδούνι» της ανανέωσης χτύπησε για το Toyota C-HR, καλώντας το τρία χρόνια μετά από το ντεμπούτο του για τον απαραίτητο εκσυγχρονισμό του.
Το ιαπωνικό SUV διατηρεί τη φουτουριστική και άκρως δυναμική εξωτερική του coupe σχεδίαση, ωστόσο δέχτηκε αλλαγές σε συγκεκριμένα σημεία. Πλέον το χρώμα του αμαξώματος επεκτείνεται στη βάση του εμπρός προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω τμήμα διακρίνεται η αεροτομή οροφής σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα.
Ελαφρώς επανασχεδιασμένα είναι τα φωτιστικά σώματα, τα οποία απέκτησαν Led τεχνολογία, οι εμπρός προβολείς ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας και τα φλάς, ενώ τα πίσω φώτα εξακολουθούν να έχουν σχήμα “C”, αλλά διαφορετικό εσωτερικό μοτίβο.
Την υβριδική τεχνολογία της Toyota τιμά ακόμα περισσότερο το ανανεωμένο C-HR, αφού στη γκάμα του ενσωματώνει δυο σύνολα. Ο λόγος για το υβριδικό σύστημα με κινητήρα 1.8 λίτρων που προϋπήρχε, αλλά τώρα αναβαθμίστηκε, με την Toyota προς το παρόν να ανακοινώνει ότι η ισχύς παραμένεις στους 122 ίππους και ότι οι εκπομπές C02 βρίσκονται στα 109 γρ./χλμ.
Διαθέσιμο στο ανανεωμένο C-HR είναι πλέον και το ισχυρότερο υβριδικό σύνολο που γνωρίσαμε στη νέα Corolla, με δίλιτρο κινητήρα, απόδοση 184 ίππων και εκπομπές C02 118 γρ./χλμ.
Στο εσωτερικό του θα συναντήσουμε αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων, το οποίο υποστηρίζει τις τελευταίες εκδόσεις των Appe CarPlay και Android Auto για καλύτερη συνδεσιμότητα των smartphones, ενώ ενημερώσεις έγιναν στους ευρωπαϊκούς χάρτες του συστήματος πλοήγησης.
Σύμφωνα με την Toyota έχει ενισχυθεί και η ηχομόνωση της καμπίνας. Τέλος, επεμβάσεις έγιναν στο σύστημα ESP για καλύτερη αίσθηση οδήγησης, αλλά και στην ανάρτηση του C-HR με το ισχυρότερο υβριδικό σύνολο.