Είστε εδώ

Auto News

Toyota C-HR: Αποκάλυψη για το εσωτερικό του

του Γιώργου Ψαρρά

Επτασφράγιστο μυστικό κρατούσε μέχρι σήμερα η Toyota την εικόνα από το εσωτερικό του CH-R, καθώς στο Σαλόνι του Παρισιού το 2014 και στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης το 2015 είχαμε αντικρίσει μόνο την εξωτερική του σχεδίαση.

Το νέο ιαπωνικό crossover θέλοντας να ηγηθεί στην εσωτερική σχεδίαση της κατηγορίας του, έδωσε έμφαση στην τεχνολογία και το μοντέρνο στυλ. Προτού όμως εισέρθουμε στα ενδοτέρα του Toyota C-HR, θυμίζουμε ότι οι αναλογίες του σε μήκος, πλάτος και ύψος ανέρχονται στα  4.360 χλστ., 1.795 χλστ. και 1.555 χλστ. αντίστοιχα, ενώ βασίζεται στη νέα πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture).

Το μεταξόνιο των 2.640 χλστ. από την άλλη, υπόσχεται μια ευρύχωρη καμπίνα. Σε πρώτο πλάνο βρίσκεται η μεγάλη οθόνη αφής των 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, η ασύμμετρη κεντρική κονσόλα, η οποία είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, τα μαύρα γυαλιστερά και σατινέ ασημί διακοσμητικά ένθετα και η λεπτή λωρίδα φωτισμού που ξεκινάει από τα πάνελ των θυρών και διασχίζει το ταμπλό. Έμφαση έχει δοθεί επίσης στην ποιότητα των υλικών, στην εργονομία και στη προσωπική διαμόρφωση, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στους τρεις συνδυασμούς χρωμάτων, του σκούρου γρι με μαύρο, του μπλε με μαύρου και του μαύρου με καφέ. Στο CH-R θα μπορούν ακόμα να τοποθετηθούν θερμαινόμενα καθίσματα, έξυπνο σύστημα εισόδου, φιμέ κρύσταλλα, δερμάτινες ταπετσαρίες, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και μεταλλική Bi-tone βαφή. Παράλληλα στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το Toyota Safety Sense με τα συστήματα Pre-Collision System Adaptive Cruise Control, Lane Departure Alert, Automatic High Beam και Road Sign Assist.

Το υβριδικό CH-R θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 1.8 λίτρων με ισχύ 122 ίππων, εκπομπές C02 μόλις 85 γρ./χλμ. και μεικτή  κατανάλωση 3,7 λίτρα/100 χλμ. Στη βάση της γκάμας υπάρχει επίσης ο turbo βενζινοκινητήρας των 1.2 λίτρων με ισχύ 116 ίππων και 185 Nm ροπής, εκπέμποντας 128 γρ./χλμ. C02 και καταναλώνοντας 5,7 λίτρα/100 χλμ, ενώ μπορεί να συνδυαστεί με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο CVT στις εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός και σε όλους τους τροχούς. Στις αγορές της Ουκρανίας και του Καυκάσου θα προσφέρεται ένας δίλιτρος κινητήρας 150 ίππων με 193 Νm ροπής και αυτόματο CVT κιβώτιο. Οι παραγγελίες για το C-HR στην Ευρώπη θα αρχίσουν το Σεπτέμβριο, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν πριν το τέλος του έτος, με την Toyota να έχει θέσει στόχο 100.000 πωλήσεις το χρόνο στην Ευρώπη.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.