Είστε εδώ

Auto News

Toyota-BMW: Γιατί άργησε τόσο η ανάπτυξη των Supra και Z4;

του Σωτήριου Χάλλα

Η συνεργασία μεταξύ Toyota και BMW που οδήγησε στη δημιουργία της νέας Supra και της νέας Z4 αντίστοιχα, ξεκίνησε το 2012 όμως έπρεπε να φτάσουμε στο 2018 για να τη δούμε να καρποφορεί. Σε συνέντευξή του ο αρχιμηχανικός των Ιαπώνων, Τετσούγια Τάντα, έδωσε την απάντηση στο γιατί χρειάστηκε τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα για να φτάσουν στο τελικό προϊόν.

Βασικός παράγοντας καθυστέρησης ήταν η διαφορετική φιλοσοφία με την οποία δουλεύει η κάθε εταιρεία και ο διαφορετικός τρόπος με τον οποίο η κάθε μία από τις δύο εταιρείες αντιμετωπίζει το αντικείμενό της, δηλαδή την κατασκευή αυτοκινήτων. Ακόμα, υπάρχουν αρκετές διαφορές στον τρόπο σκέψης μεταξύ των Γερμανών και των Ιαπώνων μηχανικών, κάτι που δυσκόλεψε περαιτέρω τη συνεργασία.

Σα να μην έφταναν αυτά, υπήρχε ακόμα ένας παράγοντας επιβράδυνσης που δυσκόλευε τη συνεργασία και αυτός ήταν ο καθορισμός του ποσοστού κοινών μερών που θα υπάρχουν στη Supra και στη Z4 και κατά πόσον τα δύο μοντέλα θα μοιάζουν μεταξύ τους τόσο στην εμφάνιση όσο και στο χαρακτήρα. Στην αρχή οι άνθρωποι της Toyota θεώρησαν ότι θα γινόταν το ίδιο που είχε γίνει και με τη Subaru κατά την ανάπτυξη των GT 86/BRZ τα οποία είναι το ίδιο αυτοκίνητο με άλλα σήματα.

Οι Γερμανοί όμως δεν ήθελαν κάτι τέτοιο. Αντίθετα ήθελαν να δημιουργηθεί μια κοινή βάση αλλά από εκεί και πέρα ήθελαν να δημιουργηθούν δύο διαφορετικά αυτοκίνητα τα οποία είχαν διαφορετική εμφάνιση, διαφορετικούς κινητήρες και διαφορετικό χαρακτήρα και κατά συνέπεια θα απευθύνονταν σε εντελώς διαφορετικό κοινό.

Το αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν ότι τα πρώτα δύο χρόνια αναλώθηκαν ώστε να καθοριστεί το πλαίσιο στο οποίο θα δούλευαν οι μηχανικοί και να θέσουν ένα όριο στο πόσα κοινά μέρη θα υπάρχουν ανάμεσα στα δύο μοντέλα.

Μπορεί η συνεργασία Toyota-BMW να ξεκίνησε με δυσκολίες όμως από τα πρώτα δείγματα, φαίνεται ότι είχε πετυχημένα αποτελέσματα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.