Η συνεργασία μεταξύ Toyota και BMW που οδήγησε στη δημιουργία της νέας Supra και της νέας Z4 αντίστοιχα, ξεκίνησε το 2012 όμως έπρεπε να φτάσουμε στο 2018 για να τη δούμε να καρποφορεί. Σε συνέντευξή του ο αρχιμηχανικός των Ιαπώνων, Τετσούγια Τάντα, έδωσε την απάντηση στο γιατί χρειάστηκε τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα για να φτάσουν στο τελικό προϊόν.
Βασικός παράγοντας καθυστέρησης ήταν η διαφορετική φιλοσοφία με την οποία δουλεύει η κάθε εταιρεία και ο διαφορετικός τρόπος με τον οποίο η κάθε μία από τις δύο εταιρείες αντιμετωπίζει το αντικείμενό της, δηλαδή την κατασκευή αυτοκινήτων. Ακόμα, υπάρχουν αρκετές διαφορές στον τρόπο σκέψης μεταξύ των Γερμανών και των Ιαπώνων μηχανικών, κάτι που δυσκόλεψε περαιτέρω τη συνεργασία.
Σα να μην έφταναν αυτά, υπήρχε ακόμα ένας παράγοντας επιβράδυνσης που δυσκόλευε τη συνεργασία και αυτός ήταν ο καθορισμός του ποσοστού κοινών μερών που θα υπάρχουν στη Supra και στη Z4 και κατά πόσον τα δύο μοντέλα θα μοιάζουν μεταξύ τους τόσο στην εμφάνιση όσο και στο χαρακτήρα. Στην αρχή οι άνθρωποι της Toyota θεώρησαν ότι θα γινόταν το ίδιο που είχε γίνει και με τη Subaru κατά την ανάπτυξη των GT 86/BRZ τα οποία είναι το ίδιο αυτοκίνητο με άλλα σήματα.
Οι Γερμανοί όμως δεν ήθελαν κάτι τέτοιο. Αντίθετα ήθελαν να δημιουργηθεί μια κοινή βάση αλλά από εκεί και πέρα ήθελαν να δημιουργηθούν δύο διαφορετικά αυτοκίνητα τα οποία είχαν διαφορετική εμφάνιση, διαφορετικούς κινητήρες και διαφορετικό χαρακτήρα και κατά συνέπεια θα απευθύνονταν σε εντελώς διαφορετικό κοινό.
Το αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν ότι τα πρώτα δύο χρόνια αναλώθηκαν ώστε να καθοριστεί το πλαίσιο στο οποίο θα δούλευαν οι μηχανικοί και να θέσουν ένα όριο στο πόσα κοινά μέρη θα υπάρχουν ανάμεσα στα δύο μοντέλα.
Μπορεί η συνεργασία Toyota-BMW να ξεκίνησε με δυσκολίες όμως από τα πρώτα δείγματα, φαίνεται ότι είχε πετυχημένα αποτελέσματα.