![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/2/24/photon24329f63344.jpg?itok=uAaCf8gz)
Στα στέκια της πόλης αντικείμενο συζήτησης θα αποτελέσει σίγουρα η ανανέωση που υπέστη το Toyota Aygo.
Η σταδιοδρομία του ξεκίνησε το 2014, ενώ το 2017 ήταν μια ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά για το Aygo, καθώς σημείωσε 85.000 πωλήσεις κατακτώντας το 6,6% από το μερίδιο αγοράς.
Το δημοφιλές μικρό ιαπωνικό μοντέλο πλέον διαθέτει ακόμα πιο νεανική εικόνα και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης. Πάμε λοιπόν να δούμε τι έχει αλλάξει στην εμφάνιση του.
Αρχικά παρατηρούμε ότι διατηρήθηκε, αλλά διαφοροποιήθηκε, η χαρακτηριστική μάσκα σχήματος “X”, ενώ οι εμπρός προβολείς ενσωματώνουν πλέον Led φώτα ημέρας και στη βάση τους υπάρχει ένα ένθετο σε μαύρη, ασημί ή μαύρη γυαλιστερή απόχρωση.
Στη κάτω τμήμα του επανασχεδιασμένου εμπρός προφυλακτήρα τώρα υπάρχει και μια χρωματική λωρίδα ασορτί με αυτή του πίσω προφυλακτήρα και της απόχρωσης χαμηλά στις θύρες και στα καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών. Τα πίσω φωτιστικά σώματα διατηρούν την κάθετη διάταξη τους, ενώ πλέον διαθέτουν τεχνολογία Led DRL.
Σημειώστε ακόμα ότι στην παλέτα του ανανεωμένου Aygo προστέθηκαν για το αμάξωμα οι αποχρώσεις “Magenta” και “Blue”, ενώ νέες είναι και οι ζάντες των 15 ιντσών.
Στο εξοπλιστικό επίκεντρο βρίσκεται η έκδοση X-Play, καθώς προσφέρει πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης, ενώ στην κορυφή βρίσκεται η νέα Χ-Clusiv έκδοση προσφέροντας μεταξύ άλλων το πακέτο ασφαλείας “Toyota Safety Sense”, δερμάτινες ταπετσαρίες και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί. Στη γκάμα του υπάρχουν επίσης οι εκδόσεις Χ-Τrend και Χ-Cite.
Στο εσωτερικό του, από το οποίο ακόμα δεν έχουμε φωτογραφίες, τοποθετήθηκαν νέες ταπετσαρίες καθισμάτων, διακοσμητικά ένθετα “Quartz Grey” και “Piano Black”. Παράλληλα άλλαξαν τα γραφικά στον πίνακα οργάνων και απέκτησαν νέο φωτισμό.
Σύμφωνα πάντα με την Toyota το ανανεωμένο Aygo έχει δεχτεί μια σειρά ενεργειών για τη μείωση θορύβων και κραδασμών, χάρη σε ηχομονωτικά υλικά στο ταμπλό, στις εμπρός κολόνες, στις πόρτες και στο πίσω τμήμα.
Ο γνωστός τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας του ενός λίτρου αποδίδει πλέον 72 ίππους (6.000 σ.α.λ.) και 93 Nm (4.400 σ.α.λ.) ροπής, ενώ πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6.2. Η επίσημη μέση κατανάλωση από τα 4,1 λίτρα/100 χλμ. βρίσκεται τώρα στα 3,9 λίτρα/100 χλμ. και κατά 5 γρ./χλμ. μειώθηκαν οι εκπομπές C02 (90 γρ./χλμ.). Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,8 δευτ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ./ώρα.
Στις εκδόσεις ECO το ανανεωμένο Aygo έχει πιο αραιή κλιμάκωση της 4ης και της 5ης σχέσης, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, σύστημα Stop & Start και αεροδυναμικές βελτιώσεις.
Η παγκόσμια πρεμιέρα του ανανεωμένου Aygo θα πραγματοποιηθεί στο Σαλόνι της Γενεύης.