Είστε εδώ

Auto News

Toyota Aygo: Ανανεωμένο επανακτά τις πόλεις

του Γιώργου Ψαρρά

Στα στέκια της πόλης αντικείμενο συζήτησης θα αποτελέσει σίγουρα η ανανέωση που υπέστη το Toyota Aygo.

Η σταδιοδρομία του ξεκίνησε το 2014, ενώ το 2017 ήταν μια ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά για το Aygo, καθώς σημείωσε 85.000 πωλήσεις κατακτώντας το 6,6% από το μερίδιο αγοράς.

Το δημοφιλές μικρό ιαπωνικό μοντέλο πλέον διαθέτει ακόμα πιο νεανική εικόνα και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης. Πάμε λοιπόν να δούμε τι έχει αλλάξει στην εμφάνιση του.

Αρχικά παρατηρούμε ότι διατηρήθηκε, αλλά διαφοροποιήθηκε, η χαρακτηριστική μάσκα σχήματος “X”, ενώ οι εμπρός προβολείς ενσωματώνουν πλέον Led φώτα ημέρας και στη βάση τους υπάρχει ένα ένθετο σε μαύρη, ασημί ή μαύρη γυαλιστερή απόχρωση.

Στη κάτω τμήμα του επανασχεδιασμένου εμπρός προφυλακτήρα τώρα υπάρχει και μια χρωματική λωρίδα ασορτί με αυτή του πίσω προφυλακτήρα και της απόχρωσης χαμηλά στις θύρες και στα καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών. Τα πίσω φωτιστικά σώματα διατηρούν την κάθετη διάταξη τους, ενώ πλέον διαθέτουν τεχνολογία Led DRL.

Σημειώστε ακόμα ότι στην παλέτα του ανανεωμένου Aygo προστέθηκαν για το αμάξωμα οι αποχρώσεις “Magenta” και “Blue”, ενώ νέες είναι και οι ζάντες των 15 ιντσών.

Στο εξοπλιστικό επίκεντρο βρίσκεται η έκδοση X-Play, καθώς προσφέρει πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης, ενώ στην κορυφή βρίσκεται η νέα Χ-Clusiv έκδοση προσφέροντας μεταξύ άλλων το πακέτο ασφαλείας “Toyota Safety Sense”, δερμάτινες ταπετσαρίες και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί. Στη γκάμα του υπάρχουν επίσης οι εκδόσεις Χ-Τrend και Χ-Cite.

Στο εσωτερικό του, από το οποίο ακόμα δεν έχουμε φωτογραφίες, τοποθετήθηκαν νέες ταπετσαρίες καθισμάτων, διακοσμητικά ένθετα “Quartz Grey” και “Piano Black”. Παράλληλα άλλαξαν τα γραφικά στον πίνακα οργάνων και απέκτησαν νέο φωτισμό.

Σύμφωνα πάντα με την Toyota το ανανεωμένο Aygo έχει δεχτεί μια σειρά ενεργειών για τη μείωση θορύβων και κραδασμών, χάρη σε ηχομονωτικά υλικά στο ταμπλό, στις εμπρός κολόνες, στις πόρτες και στο πίσω τμήμα.

Ο γνωστός τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας του ενός λίτρου αποδίδει πλέον 72 ίππους (6.000 σ.α.λ.) και 93 Nm (4.400 σ.α.λ.) ροπής, ενώ πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6.2. Η επίσημη μέση κατανάλωση από τα 4,1 λίτρα/100 χλμ. βρίσκεται τώρα στα 3,9 λίτρα/100 χλμ. και κατά 5 γρ./χλμ. μειώθηκαν οι εκπομπές C02 (90 γρ./χλμ.). Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,8 δευτ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ./ώρα.

Στις εκδόσεις ECO το ανανεωμένο Aygo έχει πιο αραιή κλιμάκωση της 4ης και της 5ης σχέσης, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, σύστημα Stop & Start και αεροδυναμικές βελτιώσεις.

Η παγκόσμια πρεμιέρα του ανανεωμένου Aygo θα πραγματοποιηθεί στο Σαλόνι της Γενεύης.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.