![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/6/7/photon16809f40568.jpg?itok=VlIGxj2Q)
Το οικολογικό της προφίλ αναδεικνύει για ακόμα μια φορά η Toyota παρουσιάζοντας τους εταιρικούς της στόχους, με τους οποίους θα αντιμετωπίσει την «Περιβαλλοντική Πρόκληση 2050».
Η ιαπωνική εταιρία αποδεικνύει έμπρακτα την προστασία της απέναντι στο περιβάλλον, χαράζοντας τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της για ένα βιώσιμο μέλλον κινητικότητας σε αρμονία με τη φύση. Από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα της οικολογικής της συνείδησης αποτελεί η ανάπτυξη και η ραγδαία εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας που ξεκίνησε το 1997 με το Prius και η πιο πρόφαση κίνηση της να βάλει στη γραμμή παραγωγής το πρώτο υδρογονοκίνητο όχημα, το Mirai.
Οι έξι φιλόδοξοι στόχοι που έχει θέσει η Toyota μέσω της «Περιβαλλοντικής Πρόκλησης 2050» είναι οι ακόλουθοι. Πρώτο της μέλημα είναι η κατασκευή νέων οχημάτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Πιο συγκεκριμένα, η Toyota επιθυμεί ως το 2050 νέα οχήματα που θα έχουν μειωμένους κατά 90% ρύπους σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2010.
Δεύτερος στόχος της είναι η επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων σε όλη τη διάρκεια ζωής των οχημάτων, δηλαδή όχι απλά να εξαλείψει τις εκπομπές C02 που παράγονται κατά την κατασκευή και οδήγηση των οχημάτων της, αλλά και κατά το στάδιο της ανακύκλωση τους, όταν αυτά φτάσουν στο τέλος της ζωής τους.
Τρίτος στόχος είναι ο μηδενισμός των ρύπων από τα εργοστάσια κατασκευής των οχημάτων της, για το λόγο αυτό θα κάνει τις εγκαταστάσεις της ενεργειακά αποδοτικότερες και θα υιοθετήσει ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Τέταρτος κατά σειρά στόχος η ελαχιστοποίηση και βελτιστοποίηση της χρήσης νερού, συλλέγοντας το νερό της βροχής και αναπτύσσοντας μεθόδους καθαρισμού του ώστε να χρησιμοποιείται ξανά ή να επιστρέφει με ασφάλεια στο τοπικό δίκτυο παροχής.
Η δημιουργία κοινωνίας και συστημάτων βασισμένων στην ανακύκλωση είναι ο πέμπτος στόχος. Επιλέγοντας περισσότερα φιλικά προς το περιβάλλον υλικά και εξαρτήματα μακράς διαρκείας, αναπτύσσονται πιο αποδοτικές τεχνολογίες ανακύκλωσης, ενώ περισσότερα υλικά χρησιμοποιούνται από ένα παλιό όχημα για την κατασκευή ενός καινούργιου.
Εκτός και τελευταίος στόχος η δημιουργία μιας μελλοντικής κοινωνίας σε αρμονία με τη φύση, μέσω αναδασώσεων, φυτεύσεις δέντρων, ενίσχυσης της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και συνείδησης για τη διαφύλαξη των οικοσυστημάτων.
Από την πλευρά της η Toyota Ελλάς θα συμμετέχει και φέτος για 12η συνεχή χρονιά στην πρωτοβουλία της Toyota Motor Europe με τίτλο, “Green Month Campaign” συμβάλλοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο στη εντονότερη ευαισθητοποίηση όλων απέναντι στα καίρια περιβαλλοντικά προβλήματα του πλανήτη, που επηρεάζουν άμεσα το μέλλον ολόκληρης της ανθρωπότητας.