![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/3/30/photon24736f64673.jpg?itok=CKzTuwkU)
Μπορεί η Tesla να ξεκίνησε σαν μια start-up με αντικείμενο την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε μικρή κλίμακα όμως με τα χρόνια έχει εξελιχτεί σε σημαντικό παίκτη στην παγκόσμια αγορά του αυτοκινήτου τόσο σε επίπεδο μονάδων παραγωγής όσο και σε χρηματιστηριακή αξία τομέα στον οποίο έχει φτάσει να συγκρίνεται με εταιρείες μεγαθήρια όπως η Ford.
Όμως, όσο μεγαλώνει θα αρχίσει να έχει και κάποια προβλήματα που έχουν οι μεγάλοι παίκτες και πρόσφατα απέκτησε ένα από αυτά αφού προχώρησε στη μεγαλύτερη ανάκληση που έχει κάνει ποτέ και αφορά 123.000 μονάδες του Model S.
Ο λόγος που πραγματοποιείται η ανάκληση αυτή αφορά τις βίδες στερέωσης των μοτέρ που είναι υπεύθυνα για την ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης οι οποίες υπάρχει περίπτωση να διαβρωθούν και να σπάσουν αφήνοντας από τη μια στιγμή στην άλλη τον οδηγό με μηδαμινή υποβοήθηση στο τιμόνι.
Σύμφωνα με την αμερικάνικη ετααιρεία το πρόβλημα αφορά κυρίως τις πιο κρύες χώρες στις οποίες για τον καθαρισμό των δρόμων χρησιμοποιείται αλάτι που προέρχεται από μαγνήσιο ή ασβέστιο και λιγότερο εκείνες όπου χρησιμοποιείτα;ι χλωριούχο νάτριο (θαλασσινό αλάτι).
Η Tesla τονίζει ότι ακομα και στην περίπτωση που σπάσουν οι βίδες ο οδηγός δε μένει χωρίς τιμόνι απλά αυτό γίνεται πολύ πιο βαρύ στις χαμηλές ταχύτητες και στο παρκάρισμα. Αντίθετα, στις υψηλές ταχύτητες το πρόβλημα δεν είναι μεγάλο καθώς εκεί, έτσι κι αλλιώς, η υποβοήθηση είναι μικρή.
Η ανάκκληση αφορά τους ιδιοκτήτες των μοντέλων μέχρι το 2016, δηλαδή πριν το facelift, και οι ιδιοκτήτες τους θα ενημερωθούν από την Tesla ώστε να αντικατασταθούν δωρεάν οι βίδες των μοτέρ της υποβοήθησης, εργασία που θα διαρκέσει περίπου μία ώρα.
Μέχρι τότε οι κάτοχοι των Model S μπορούν να συνεχίσουν να οδηγούν άφοβα τα αυτοκίνητά τους αφού μέχρι σήμερα δεν έχει αναφερθεί κάποιο ατύχημα που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο πρόβλημα.