![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/3/29/photon28384f75361.jpg?itok=i4UEwnv1)
Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες Subaru, Νissan και Mazda είναι τα νέα μέλη της υπηρεσίας D-Call Net, μέσω της οποίας σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος ενεργοποιείται αυτόματα ειδοποίηση για αποστολή βοήθειας.
Η εν λόγω υπηρεσία έκτακτης ανάγκης λειτουργεί στην Ιαπωνία, ενώ συμμετέχουν επιπλέον σε αυτή η HEM-Net, η Toyota, η Honda, η HELPNET, η Bosch και η Premier Aid.
Στόχος της συγκεκριμένης υπηρεσίας είναι να σώζονται μετά από ένα τροχαίο ατύχημα όσο το δυνατόν περισσότερες ανθρώπινες ζωές, με την έγκαιρη μεταφορά τους στο πλησιέστερο νοσοκομείο.
Για το λόγο αυτό η υπηρεσία D-Call Net περιλαμβάνει στις παροχές της και τον πιστοποιημένο μη κερδοσκοπικό οργανισμό έκτακτης ιατρικής επέμβασης με ελικόπτερο (HEM-Net).
Η υπηρεσία D-Call Net λειτουργεί χρησιμοποιώντας την τεχνολογία συνδεσιμότητας των οχημάτων. Εκτιμά την πιθανότητα θανάσιμων και σοβαρών τραυματισμών κάνοντας μια αυτόματη ανάλυση των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο με βάση έναν αλγόριθμο που χρησιμοποιεί περίπου 2,8 εκατομμύρια στοιχεία ατυχημάτων στην Ιαπωνία.
Τα δεδομένα αυτά προέρχονται από 730 πυροσβεστικά τμήματα, 46 υπηρεσίες ασθενοφόρων και 54 συνεργαζόμενων νοσοκομείων σε 37 νομούς της Ιαπωνίας.
Έρευνες έχουν δείξει ότι η υπηρεσία D-Call Net μπορεί να μειώσει περίπου 17 λεπτά το χρόνο που απαιτείται για τη μεταφορά τραυματιών από τροχαία ατυχήματα, καθώς επίσης και ότι αν όλα τα οχήματα στην Ιαπωνία χρησιμοποιούσαν την υπηρεσία αυτή ο αριθμός των θυμάτων θα μπορούσε να μειωθεί κατά 282 άτομα κάθε χρόνο.