Είστε εδώ

Auto News

SsangYong: Νέες εκδόσεις Tivoli και XLV “ECO”

του Motori Reporter

Η SsangYong συμπληρώνει τη γκάμα των μοντέλων Tivoli και XLV με τις εκδόσεις “ECO” που χρησιμοποιούν σύστημα υγραεριοκίνησης.

Έτσι, τα νέα crossover της κορεάτικης φίρμας αυτοκινήτων, με το σύστημα υγραεριοκίνησης, αποτελούν τα μοναδικά μοντέλα στις κατηγορίες τους που διατίθενται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και βενζίνης-υγραερίου. Οι εκδόσεις “ECO” των Tivoli και XLV συνδυάζονται είτε με αυτόματο είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Εξοπλισμένα με μία μεγάλη δεξαμενή καυσίμου 54 λίτρων, που δε μειώνει καθόλου από τον χώρο αποσκευών των μοντέλων (Tivoli: 423 λίτρα, XLV: 720 λίτρα), τα δύο SsangYong, διπλασιάζουν, σχεδόν, την αυτονομία τους, η οποία μπορεί να φτάσει έως τα 1.250 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών (βενζίνης & υγραερίου).

Το σύστημα υγραερίου των Tivoli και XLV “ECo” είναι ειδικά σχεδιασμένο και εξελιγμένο σε συνεργασία με τη SsangYong και ακολουθεί πιστά τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, όντας συμβατό με το πρότυπο ποιότητας UNI EN ISO 9001:2000.

Αξίζει να αναφέρουμε τέλος, πως οι κάτοχοι Tivoli και XLV μπορούν να προσθέσουν το σύστημα υγραεριοκίνησης με κόστος 1.200 ευρώ, ενώ ισχύει η πλήρης 5ετής εγγύηση, συμπεριλαμβανομένων και των εξαρτημάτων της υγραεριοκίνησης.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.