Είστε εδώ

Auto News

Skoda Rapid: Επέστρεψε ανανεωμένο

του Γιώργου Ψαρρά

Μπορεί στην Ευρώπη το νέο Skoda Scala να αντικατέστησε το Rapid, όμως αυτό επέστρεψε και μάλιστα ανανεωμένο, στη μεγάλη αγορά της Κίνας.

Το τεχνολογικό υπόβαθρο του νέου Scala δεν του επιτρέπει να προσφέρεται σε ορισμένες αγορές του κόσμου ως οικονομική εναλλακτική πρόταση απέναντι στον ανταγωνισμό και έτσι το Rapid παρέμεινε ζωντανό.

Σύμφωνα με την τσέχικη εταιρεία το ανανεωμένο Rapid έχει μήκος 4.512 χλστ., πλάτος 1.706 χλστ., ύψος 1.469 χλστ. και μεταξόνιο 2.603 χλστ. Οι σχεδιαστικές ομοιότητες με το Scala κυρίως στα φωτιστικά σώματα και στη μάσκα είναι εμφανείς. Στην παλέτα του αμαξώματος υπάρχουν οι τέσσερις αποχρώσεις “Acapulco Blue”, “Titanium Beige”, “Reflex Silver” και “Polar White”.

Το εσωτερικό παραμένει κοντά στα πρότυπα του Rapid που γνωρίζαμε, με τις επενδύσεις να έχουν μαύρο χρώμα ή συνδυασμό μαύρου και καφέ χρώματος. Η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 8 ιντσών υποστηρίζει το σύστημα πολυμέσων Banma, τη συνδεσιμότητα για smartphones, την κάμερα οπισθοπορείας, την εφαρμογή πλοήγησης Amap, την υπηρεσία μουσικής Kuwo και το διαδικτυακό ραδιόφωνο Tingban. Σημειώνεται ότι ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 466 λίτρα.

Ο μοναδικός κινητήρας του Rapid είναι ο αλουμινένιος ατμοσφαιρικός 1.5 MPI βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 111 ίππους και 145 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων ή με αυτόματο 6 σχέσεων. Η επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 5,6 λίτρα/100 χλμ., ενώ εναρμονίζεται με τις αυστηρότερες κινέζικες προδιαγραφές ρύπων VI b που θα τεθούν σε ισχύ από τον Ιούλιο του 2023.

Πάμε τώρα να δούμε και το Rapid Spaceback, το οποίο έχει πιο νεανικό hatchback αμάξωμα, με το μήκος και το ύψος του να διαφοροποιούνται στα 4.312 χλστ. και στα 1.475 χλστ. αντίστοιχα, ενώ το πλάτος και το μεταξόνιο παραμένουν ίδια. Το αμάξωμα του μπορεί να βαφτεί με τις αποχρώσεις “Honey Yellow”, “Flash Red” και “Polar White”, ενώ αντίθεση μπορεί να σχηματίσει η μαύρη οροφή.

Τα πίσω φωτιστικά σώματα πλέον έχουν οριζόντια διάταξη, ενώ στη βάση του πίσω προφυλακτήρα τοποθετείται μια λεπτή λωρίδα χρωμίου. Σχετικά με το πορτμπαγκάζ μειώνεται στα 372 λίτρα, ενώ μπορεί να φτάσει τα 1.255 λίτρα αν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. Κάτω από το εμπρός καπό παραμένει ο βενζινοκινητήρας 1.5 ΜPI των 111 ίππων.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.