![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/4/29/photon32384f87172.jpg?itok=oeWb951q)
Σήμερα η Skoda δε διαθέτει κανένα pickup στη γκάμα της, στην οποία επικρατούν τα δημοφιλή SUV.
Ωστόσο ίσως να έχετε ξεχάσει ή να αγνοείτε το Felicia Fun. Λανσαρίστηκε στις αρχές της δεκαετίες του 1990 όταν η εν λόγω κατηγορία στην Ευρώπη ήταν σχεδόν αδιάφορη. Βασιζόμενο στο Felicia έκανε παγκόσμια πρεμιέρα το Μάρτιο του 1995 στο Σαλόνι της Γενεύης, στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Βριχαμπί εισήλθε τον Οκτώβριο του ίδιου έτους, ενώ μέχρι τον Αύγουστο του 2000 η τσέχικη εταιρεία κατασκεύασε συνολικά μόλις 4.016 Felicia Fun, τα οποία θεωρούνται πλέον συλλεκτικά.
Όπως δήλωνε και με την ονομασία του το Felicia Fun ήθελε να προσφέρει διασκέδαση και συστήνονταν ως όχημα αναψυχής και όχι τόσο ως επαγγελματικό, ενώ η έντονη κίτρινη απόχρωση του το έκανε να ξεχωρίζει από μακριά.
Οι διαστάσεις του σε μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο ήταν 4.245 χλστ., 1.680 χλστ., 1.465 χλστ. και 2.450 χλστ. αντίστοιχα. Στη γκάμα κινητήρων του υπήρχε ένας πετρελαίου 1.9 λίτρων απόδοσης 64 ίππων και δυο βενζίνης 1.3 MPI και 1.6 MPI λίτρων, με ισχύ 68 και 75 ίππων αντίστοιχα.
Η αρχική τιμή του Felicia Fun διαμορφώνονταν εκείνη την εποχή στις 304.900 Κορόνες Τσεχίας (σημερινή ισοτιμία 11.219 ευρώ) και αφορούσε την εξοπλιστική έκδοση LX μαζί με το βενζινοκινητήρα 1.3 MPI.
Σημείο αναφοράς όμως στο Felicia Fun ήταν ο καινοτόμος τρόπος με τον οποίο από διθέσιο μετατρέπονταν σε τετραθέσιο. Όπως θα δείτε στο παρακάτω video ένας μηχανισμός επέτρεπε χειροκίνητα την επέκταση προς τα πίσω της «πλάτης» που ενσωμάτωνε μεταλλικό πάνελ και το πίσω παρμπρίζ.
Έτσι δημιουργούνταν επιπλέον χώρος, ενώ εμφανίζονταν οι πλάτες και το συρόμενο έδρανο των πίσω καθισμάτων. Προσέξτε ότι οι πίσω επιβάτες δεν είχαν οροφή πάνω από τα κεφάλια τους. Με τον τρόπο αυτό η καρότσα του Felicia Fun από τα 1.370 χλστ. μήκους μίκραινε στα 850 χλστ.