Είστε εδώ

Auto News

SEAT: Τα στάδια βαφής ενός αυτοκινήτου

του Γιώργου Ψαρρά

Κοιτώντας ένα μοντέλο της SEAT αξίζει να ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στο χρώμα του αμαξώματος του, καθώς η κάθε απόχρωση περνάει από μια πολύπλοκη διαδικασία.

Σύμφωνα με την ισπανική εταιρία για τη δημιουργία μιας νέας απόχρωσης απαιτούνται πάνω από 1.000 λίτρα χρώματος και 50 διαφορετικές χρωστικές ουσίες. Οι αναμίξεις και οι χημικές διεργασίες πραγματοποιούνται στο εργαστήριο, ενώ μπορεί να προκύψουν μέχρι και εκατό παραλλαγές του ίδιου χρώματος. Στη συνέχεια το χρώμα βάφει μεταλλικές πλάκες, οι οποίες εκτίθενται στο φως και στη σκιά για να φανεί το οπτικό αποτέλεσμα που παράγει.

Η παλέτα ενός νέου μοντέλου διαμορφώνεται από μια ειδικευμένη ομάδα της SEAT, η οποία προτείνει αποχρώσεις ανάλογα με τις τάσεις της αγοράς. Σημαντικό ρόλο παίζουν πλέον οι χρωματισμοί του αμαξώματος και στην εξατομίκευση ενός μοντέλου, μια τάση που επεκτείνεται διαρκώς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το νέο Arona, το οποίο προσφέρεται με 68 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς.

Το βάψιμο στο εργοστάσιο της SEAT αναλαμβάνουν 84 ρομπότ σε θαλάμους με θερμοκρασία μεταξύ 21 έως 25 βαθμών, ενώ υπάρχει σύστημα εξαερισμού όπως αυτό των χειρουργείων, ώστε να μην κολλάει σκόνη πάνω τους. Η διαδικασία για κάθε αυτοκίνητο διαρκεί έξι ώρες και απαιτούνται δυόμιση κιλά χρώματος. Το βαμμένο αμάξωμα ψήνεται σε φούρνο στους 140 βαθμούς. Παράλληλα πραγματοποιείται και έλεγχος από μηχάνημα που σκανάρει το αυτοκίνητο, ώστε να διαπιστώσει αν έχει βαφτεί ομοιόμορφα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.