![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/4/16/photon32270f86866.jpg?itok=YbqRe3v_)
Με το προσωρινό κλείσιμο των αντιπροσωπειών αυτοκινήτων στη Βρετανία, για τον περιορισμό εξάπλωσης του Covid-19, η Seat βρήκε τρόπο να διατηρήσει την επικοινωνία με τους πελάτες της.
Ο λόγος για την υπηρεσία “Live Showcase” μέσω της οποίας υφιστάμενοι αλλά και δυνητικοί πελάτες της Seat μπορούν να συνομιλούν μέσω βιντεοκλήσης από την ασφάλεια και την άνεση του σπιτιού τους με έναν εξιδεικευμένο υπάλληλο.
Αυτός μπορεί να τους λύσει όλες τις απορίες για το μοντέλο που έχουν ήδη στην κατοχή τους ή σκέφτονται να αγοράσουν. Οι εν λόγω βιντεοκλήσεις πραγματοποιούνται μέσω δικτύου 4G από smartphone, tablet ή επιτραπέζιο ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Απάντηση σε κάθε ερώτηση μέσω της ψηφιακής εξυπηρέτησης έχουν αναλάβει να δίνουν έξι υπάλληλοι της Seat, οι οποίοι προσφέρουν ζωντανή διαδικτυακή ξενάγηση σε ολόκληρη τη γκάμα των SUV, δηλαδή στο Arona, στο Ateca και στο νέο επταθέσιο Tarraco.
Η υπηρεσία “Live Showcase” προσφέρεται από την περασμένη εβδομάδα και ήδη έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 200 επιτυχημένες βιντεοκλήσεις. Μάλιστα η υπηρεσία “Live Showcase” είναι διαθέσιμη επτά μέρες την εβδομάδα, από Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-21:00 και από Σάββατο-Κυριακή 11:00-19:00.
Οι ενδιαφερόμενοι απλά επισκέπτονται την ηλεκτρονική διεύθυνση www.seat.co.uk όπου κάνουν κλικ στο αναδυόμενο κάτω δεξιά παράθυρο με την ένδειξη “Live”. Εκεί συμπληρώνουν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου, ώστε να ξεκινήσει άμεσα η βιντεοκλήση ή για να προγραμματίσουν ένα ραντεβού με τη μέρα και την ώρα που τους βολεύει.
Ανάλογη υπηρεσία προσφέρει και η Skoda στη Βρετανία, όπως μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ.