Είστε εδώ

Auto News

SEAT: Αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας για τους Ισπανούς

Τον Οκτώβριο, η SEAT σημείωσε την υψηλότερη μηνιαία αύξηση του τρέχοντος έτους. Η Ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε 40.200 πωλήσεις, ποσοστό 23,3% μεγαλύτερο από τον Οκτώβριο του 2016 (32.600 πωλήσεις). Η Γερμανία (+ 30,5%) και η Ισπανία (+ 24,9%) ήταν οι κύριοι πρωταγωνιστές της ανάπτυξης τον Οκτώβριο.

Από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Οκτώβριο οι παγκόσμιες πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν κατά 14,4%. Η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 395.100 οχήματα, 49.600 περισσότερα από την ίδια περίοδο του 2016 (345.500 πωλήσεις).

Οι παγκόσμιες πωλήσεις SEAT από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο σημείωσαν σημαντική πρόοδο χάρη στην διψήφια ποσοστιαία αύξηση στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές της μάρκας. Η Γερμανία (84.100 οχήματα, + 13.6%), η Ισπανία (81.200, + 21.5%) και Ηνωμένο Βασίλειο (48.400, + 19.5%) ήταν οι τρεις χώρες με τις καλύτερες πωλήσεις. Η Γαλλία (20.300, + 13.0%), η Αυστρία (15.200, + 16.1%), η Πολωνία (9.200, + 22.8%) και η Ελβετία (8.500, + 35.3%) σημείωσαν σημαντικές αυξήσεις από τον Ιανουάριο. Η Τουρκία, η έκτη χώρα της SEAT από πλευράς όγκου πωλήσεων, αυξήθηκε κατά 10,3% με 17.600 πωλήσεις μέχρι και τον Οκτώβριο.

Όσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα της SEAT τα τρία πρώτα τρίμηνα, αντανακλούν θετικά τις αυξανόμενες πωλήσεις. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 12,3% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2016 και ανήλθαν σε 154 εκατομμύρια ευρώ, χάρη στον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων και το αυξημένο περιθώριο κέρδους λόγω πωλήσεων οχημάτων από μεγαλύτερες κατηγορίες (Ateca) και εξοπλιστικά επίπεδα.

Και για την χώρα μας ο Οκτώβριος ήταν ένας ακόμα μήνας που έκλεισε με θετικό πρόσημο για την SEAT. Mε 143 συνολικά ταξινομήσεις και 2.3% μερίδιο αγοράς, το αποτέλεσμα του μήνα  ήταν θεαματικά βελτιωμένο κατά 78% σε σχέση με τον Οκτώβριο της περσινής χρονιάς (80 ταξινομήσεις και 1.6% μερίδιο αγοράς). Ιδιαίτερα σημαντική είναι η βελτίωση στο κομμάτι των Λιανικών Ταξινομήσεων για την Μάρκα στο 10 μηνο του έτους, όπου με 830 ταξινομήσεις το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένο κατά 45% σε σχέση με την αντίστοιχη  περσινή περίοδο (572 ταξινομήσεις) ενώ το μερίδιο λιανικής έχει ανέβει σε 2.4% από 1.9%.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.