Είστε εδώ

Auto News

Seat Ateca : Ένα SUV σε ελκυστικό περιτύλιγμα

του Motori Reporter

Με το Ateca η Seat θέλει να αποσπάσει εκείνο το κομμάτι των αγοραστών που επιθυμούν ένα πολυτελές, κόμπακτ διαστάσεων SUV, συνδυάζοντάς το με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων και με επιλογή συστήματος μετάδοσης (δικίνητο ή τετρακίνητο). Ακολουθεί τα σχεδιαστικά πατήματα της εταιρείας με πρότυπό του φυσικά το πρωτότυπο 20V20, και κύριο στόχο μια compact εκδοχή με έντονο δυναμισμό. Μπροστά η επιθετικότητα που τονίζεται από τις ακμές του, είναι έκδηλη, ενώ στην σπορ λογική της κουπέ σχεδίασης πορεύεται η καμπυλωτή απόληξη της οροφής. Το SUV της Seat με 4.360 χιλιοστά μήκος, χαρακτηρίζεται από συμπαγείς αναλογίες και ελκυστική γραμμή που δεν κραυγάζει σχεδιαστικά. Τα χαρακτηριστικά του φώτα προσθέτουν μια ξεχωριστή ταυτότητα όπως και τα στενά πίσω παράθυρα ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα του. Το εσωτερικό δεν ακολουθεί τα πρότυπα των υπολοίπων μοντέλων του Ισπανού κατασκευαστή, όντας πλούσιο και με πιο μοντέρνα αισθητική γραμμή. Η ευρυχωρία ακολουθεί τα πρότυπα των γερμανικών μοντέλων, ενώ σε επίπεδο εργονομίας, πολυτέλειας και ποιότητας υλικών η σφραγίδα της γερμανικής μητρικής εταιρείας είναι έκδηλη. Πέρα των παραπάνω, οι άνετοι χώροι συνδυάζονται και με έναν ικανότατο χώρο αποσκευών που προσφέρει από 510 λίτρα (για τις δικίνητες εκδόσεις) ή 485 λίτρα (για τις τετρακίνητες). Το προφανές για το Ateca, είναι ότι βασίζεται στην πλατφόρμα MQB, ενώ η γκάμα των κινητήρων του, οι οποίοι είναι υπετροφοδοτούμενοι, έχει δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης και τρεις diesel. Σε ότι αφορά τους πρώτους, η βασική έκδοση διαθέτει τον 1,0 TSI των 115 ίππων, ενώ η αμέσως ισχυρότερη είναι αυτή με τον 1,4 TSI CoD των 150 ίππων. Στους diesel, υπάρχει ο 1,6 TDI των 115 ίππων και ο 2,0 TDI με απόδοση 150 ή 190 ίππων. H βασική έκδοση βενζίνης, διαθέτει αποκλειστικά κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ η επιλογή της τετρακίνησης αφορά αποκλειστικά τις ισχυρότερες εκδόσεις τόσο βενζίνης όσο και diesel. Το πρώτο ισπανικό SUV θα παρουσιαστεί επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενευής, ενώ θα κυκλοφορήσει στους ευρωπαϊκούς δρόμους το ερχόμενο καλοκαίρι.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.