Είστε εδώ

Auto News

Renault: Το "όπλο" της για να κάνει ρεκόρ στο Νίρμπουργκρινγκ

του Σωτήριου Χάλλα

Η Renault ήταν από τις πρώτες εταιρείες που θέλησαν να μπουν στη διαδικασία να κάνουν μεγάλα ρεκόρ στο Νίρμπουργκρινγκ και μάλιστα είχε το πιο γρήγορο προσθιοκίνητο στη γερμανική πίστα με το Megane RS μέχρι που άρχισαν στον ανταγωνισμό να μπαίνουν και εταιρείες όπως η VW, η Honda και η SEAT.

Έκτοτε το ρεκόρ του ταχύτερου προσθιοκίνητου μαζικής παραγωγής έχει αλλάξει αρκετές φορές χέρια και τώρα ανήκει στο Honda Civic Type R το οποίο κατάφερε να κάνει το γύρο της πίστας σε 7 λεπτά και 48.8 δευτερόλεπτα. Μέχρι τότε ο τελευταίος κάτοχος του ρεκόρ ήταν το Megane RS με χρόνο 7 λεπτά και 54.36 δευτερόλεπτα.

Τώρα οι Γάλλοι θέλουν να βρεθούν ξανά στην κορυφή και αυτό σκοπεύουν να το κάνουν με την πιο σκληροπυρηνική έκδοση του νέου Megane RS, το Renault Megane RS Trophy το οποίο ανεβάζει την απόδοσή του κινητήρα των 1.8 λίτρων από τους 280 ίππους της απλής έκδοσης στους 300 ίππους.

Η αυξημένη ισχύς σε συνδυασμό με την πιο σφιχτή ανάρτηση, τους μεγαλύτερους τροχούς, τα μεγαλύτερα φρένα, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το “γυμνό” εσωτερικό δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να πετύχει η προσπάθειά των Γάλλων. Ακόμα, στο Megane RS Trophy θα υπάρχουν αλλαγές και στην αεροδυναμική ώστε να δημιουργείται περισσότερη κάθετη δύναμη αλλά και να ψύχονται πιο αποτελεσματικά τόσο ο κινητήρας όσο και τα φρένα.

Αυτό που δεν ξέρουμε προς το παρόν είναι αν θα επιλεγεί η λύση ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, ενός αυτόματου ή αν θα είναι διαθέσιμες και οι δύο λύσεις με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας να είναι πιο κατάλληλο για χρήση σε πίστα.

Σε κάθε περίπτωση περιμένουμε το Renault Megane RS Trophy να παρουσιαστεί μέσα στο 2018 με την προσπάθεια για την κατάρριψη του ρεκόρ προσθιοκίνητων στο Νίρμπουργκρινγκ να ακολουθεί λίγο μετά.

Στην εικόνα βλέπουμε την απλή έκδοση του Megane RS.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.