![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/6/22/photon25707f67449.jpg?itok=fmi8ASJE)
Η Renault ήταν από τις πρώτες εταιρείες που θέλησαν να μπουν στη διαδικασία να κάνουν μεγάλα ρεκόρ στο Νίρμπουργκρινγκ και μάλιστα είχε το πιο γρήγορο προσθιοκίνητο στη γερμανική πίστα με το Megane RS μέχρι που άρχισαν στον ανταγωνισμό να μπαίνουν και εταιρείες όπως η VW, η Honda και η SEAT.
Έκτοτε το ρεκόρ του ταχύτερου προσθιοκίνητου μαζικής παραγωγής έχει αλλάξει αρκετές φορές χέρια και τώρα ανήκει στο Honda Civic Type R το οποίο κατάφερε να κάνει το γύρο της πίστας σε 7 λεπτά και 48.8 δευτερόλεπτα. Μέχρι τότε ο τελευταίος κάτοχος του ρεκόρ ήταν το Megane RS με χρόνο 7 λεπτά και 54.36 δευτερόλεπτα.
Τώρα οι Γάλλοι θέλουν να βρεθούν ξανά στην κορυφή και αυτό σκοπεύουν να το κάνουν με την πιο σκληροπυρηνική έκδοση του νέου Megane RS, το Renault Megane RS Trophy το οποίο ανεβάζει την απόδοσή του κινητήρα των 1.8 λίτρων από τους 280 ίππους της απλής έκδοσης στους 300 ίππους.
Η αυξημένη ισχύς σε συνδυασμό με την πιο σφιχτή ανάρτηση, τους μεγαλύτερους τροχούς, τα μεγαλύτερα φρένα, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το “γυμνό” εσωτερικό δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να πετύχει η προσπάθειά των Γάλλων. Ακόμα, στο Megane RS Trophy θα υπάρχουν αλλαγές και στην αεροδυναμική ώστε να δημιουργείται περισσότερη κάθετη δύναμη αλλά και να ψύχονται πιο αποτελεσματικά τόσο ο κινητήρας όσο και τα φρένα.
Αυτό που δεν ξέρουμε προς το παρόν είναι αν θα επιλεγεί η λύση ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, ενός αυτόματου ή αν θα είναι διαθέσιμες και οι δύο λύσεις με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας να είναι πιο κατάλληλο για χρήση σε πίστα.
Σε κάθε περίπτωση περιμένουμε το Renault Megane RS Trophy να παρουσιαστεί μέσα στο 2018 με την προσπάθεια για την κατάρριψη του ρεκόρ προσθιοκίνητων στο Νίρμπουργκρινγκ να ακολουθεί λίγο μετά.
Στην εικόνα βλέπουμε την απλή έκδοση του Megane RS.