Είστε εδώ

Auto News

Renault Megane R.S Trophy-R: Συλλέγει ρεκόρ χρόνου στις πίστες

του Γιώργου Ψαρρά

Ήταν να μην πάρει φόρα το νέο Renault Megane R.S Trophy-R, καθώς καταρρίπτει το ένα ρεκόρ χρόνου μετά το άλλο.  

Αφού λοιπόν ανακηρύχτηκε βασιλιάς στη θρυλική γερμανική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ με χρόνο 07’45’’389, έκανε απόβαση και στην πίστα του Σπα στο Βέλγιο, όπου κατάφερε να σταματήσει το χρονόμετρο στα 2’48’’338 βάζοντας στο βιογραφικό του ακόμα ένα ρεκόρ στην κατηγορία των προσθιοκίνητων μοντέλων παραγωγής.

Μάλιστα ο χρόνος που πέτυχε είναι κατά 5 δευτ. καλύτερος σε σύγκριση με το προηγούμενο ρεκόρ, ενώ το τελευταίο του επίτευγμα μεταδόθηκε ζωντανά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Renault Sport.

Πίσω από το τιμόνι του Megane R.S Trophy-R στην προσπάθεια του νέου αυτού ρεκόρ βρισκόταν ο οδηγός Λωράν Χάργκαν.

Υπενθυμίζουμε ότι το νέο Megane R.S Trophy-R αποτελεί την πιο σκληροπυρηνική έκδοση του γαλλικού μικρομεσαίου μοντέλου, τροφοδοτείται από τετρακύλινδρο κινητήρα 1.8 λίτρων απόδοσης 300 ίππων και 400 Nm ροπής, συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,4 δευτ. και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 262 χλμ./ώρα.

Σε σύγκριση με το «απλό» Megane R.S Trophy είναι 130 κιλά πιο ελαφρύ λόγω απουσίας πίσω καθισμάτων, λεπτότερων κρυστάλλων στα πίσω παράθυρα, carbon υλικού στο εμπρός καπό και εξάτμισης τιτανίου.

Μόνο 500 Megane RS Trophy-R θα κατασκευαστούν και θα διατεθούν σε επιλεγμένες αγορές πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους. Η τιμή του νέου Megane RS Trophy-R στη Γαλλία θα ξεκινάει από τα 55.000 ευρώ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.