![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/7/25/photon29464f78931.jpg?itok=3zKjKi2M)
Ήταν να μην πάρει φόρα το νέο Renault Megane R.S Trophy-R, καθώς καταρρίπτει το ένα ρεκόρ χρόνου μετά το άλλο.
Αφού λοιπόν ανακηρύχτηκε βασιλιάς στη θρυλική γερμανική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ με χρόνο 07’45’’389, έκανε απόβαση και στην πίστα του Σπα στο Βέλγιο, όπου κατάφερε να σταματήσει το χρονόμετρο στα 2’48’’338 βάζοντας στο βιογραφικό του ακόμα ένα ρεκόρ στην κατηγορία των προσθιοκίνητων μοντέλων παραγωγής.
Μάλιστα ο χρόνος που πέτυχε είναι κατά 5 δευτ. καλύτερος σε σύγκριση με το προηγούμενο ρεκόρ, ενώ το τελευταίο του επίτευγμα μεταδόθηκε ζωντανά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Renault Sport.
Πίσω από το τιμόνι του Megane R.S Trophy-R στην προσπάθεια του νέου αυτού ρεκόρ βρισκόταν ο οδηγός Λωράν Χάργκαν.
Υπενθυμίζουμε ότι το νέο Megane R.S Trophy-R αποτελεί την πιο σκληροπυρηνική έκδοση του γαλλικού μικρομεσαίου μοντέλου, τροφοδοτείται από τετρακύλινδρο κινητήρα 1.8 λίτρων απόδοσης 300 ίππων και 400 Nm ροπής, συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,4 δευτ. και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 262 χλμ./ώρα.
Σε σύγκριση με το «απλό» Megane R.S Trophy είναι 130 κιλά πιο ελαφρύ λόγω απουσίας πίσω καθισμάτων, λεπτότερων κρυστάλλων στα πίσω παράθυρα, carbon υλικού στο εμπρός καπό και εξάτμισης τιτανίου.
Μόνο 500 Megane RS Trophy-R θα κατασκευαστούν και θα διατεθούν σε επιλεγμένες αγορές πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους. Η τιμή του νέου Megane RS Trophy-R στη Γαλλία θα ξεκινάει από τα 55.000 ευρώ.