![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/2/6/photon27926f73994.jpg?itok=VnB8YNBz)
Υπάρχει κάτι στην Porsche 911 που παραμένει σταθερό όσο περνούν τα χρόνια και το αιθάλες supercar μεταβαίνει από τη μια του γενιά στην άλλη.
Ποιο είναι αυτό; Το στροφόμετρο του, το οποίο παραδοσιακά βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένο στον πίνακα οργάνων και είναι πάντα αναλογικό. Από το οπτικό πεδίο λοιπόν του οδηγού το στροφόμετρο της 911 δε μπορεί να ξεφύγει και του δείχνει διαρκώς πόσο γρήγορα ανεβάζει ρυθμούς ο κινητήρας.
Στην νέα 911 με εξαίρεση πάντα το στροφόμετρο οι υπόλοιπες ενδείξεις (ταχύμετρο, θερμοκρασία κινητήρα, πίεση λαδιού, στάθμη καυσίμου, όρια ταχύτητας, χάρτες πλοήγησης και πολλές ακόμα πληροφορίες) προβάλλονται ψηφιακά.
Αν προσέξετε επίσης θα διαπιστώσετε ότι στη νέα 911 o πίνακας οργάνων επικοινωνεί με το ταμπλό, καθώς μοιάζει σαν επέκταση της μεγάλης κεντρικής οθόνης αφής των 10,9 ιντσών. Επίσης επιλέχτηκε η επιστροφή στην οριζόντια διάταξη των εσωτερικών σχεδιαστικών γραμμών.
Ένα ακόμα ρετρό σημείο στη νέα 911 αποτελεί ο διακόπτης ενεργοποίησης του κινητήρα (εννοείται ότι διαθέτει σύστημα Keyless Go) που τοποθετείται πάντα στην αριστερή πλευρά του οδηγούς.
Διαβάστε περισσότερα για τη νέα 911 πατώντας εδώ.