Είστε εδώ

Auto News

Porsche Taycan, Tesla Model 3:Η μάχη της φόρτισης(vid)

του Σωτήριου Χάλλα

Οι δύο τομείς που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρειάζονται ακόμα πολλή βελτίωση, είναι η αυτονομία και η ταχύτητα φόρτισης, οπότε έχει ενδιαφέρον η σύγκριση ανάμεσα στους χρόνους που χρειάζεται για να ανακτήσει τη χαμένη ενέργεια μια Porsche Taycan και ένα Tesla Model 3.
Ακριβώς αυτό έκανε το γερμανικό μέσο Nextmove. Χρησιμοποίησε τα δύο μοντέλα ώστε να δει ποιο θα χρειαστεί να μείνει λιγότερη ώρα κουμπωμένο στον φορτιστή. Για τη μέτρηση χρησιμοποιήθηκαν φορτιστές του δικτύου IONITY, αλλά και Supercharger V3 δηλαδή το δίκτυο φορτιστών που αναπτύσσει η ίδια η Tesla.

Σύμφωνα Με όσα ανακοινώνει η Porsche, η Taycan χρειάζεται 22.5 λεπτά για να πάει από το 5% μέχρι το 80%, όμως κατά τη διάρκεια της δοκιμής απαιτήθηκαν μόλις 21 λεπτά για τη φόρτιση 1% - 80%. Όσον αφορά το Model 3, όταν συνδεθεί σε IONITY χρειάζεται 29 λεπτά για το 3% - 80%, όμως σε Supercharger ο χρόνος για το 0% - 80% μειώνεται στα 24.5 λεπτά.

Εκτός από τη μέτρηση του χρόνου για τη φόρτιση, οι Γερμανοί κατέγραψαν την κατανάλωση σε kWh και μέσω αυτής υπολόγισαν πόσα χιλιόμετρα αυτονομίας κερδίζει το κάθε ένα από τα δύο αυτοκίνητα, για κάθε μία ώρα που μένει συνδεδεμένο στον φορτιστή. Έτσι, όταν πρόκειται για εγκατάσταση του δικτύου IONITY το Model 3 κερδίζει 550 χλμ. ενώ η Taycan 717 χλμ. Όμως, αν το Model 3 συνδεθεί σε Supercharger V3 ο ρυθμός ανεβαίνει στα 651 χλμ. για κάθε μία ώρα.

Εν τούτοις, όταν πρόκειται για φόρτιση 0% - 50% το αμερικανικό μοντέλο παίρνει το πάνω χέρι, αφού ο ρυθμός του Tesla φτάνει τα 905 χλμ. αυτονομίας ανά ώρα, ενώ η Taycan περιορίζεται στα 856 χλμ. ανά μία ώρα φόρτισης.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.