Οι δύο τομείς που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρειάζονται ακόμα πολλή βελτίωση, είναι η αυτονομία και η ταχύτητα φόρτισης, οπότε έχει ενδιαφέρον η σύγκριση ανάμεσα στους χρόνους που χρειάζεται για να ανακτήσει τη χαμένη ενέργεια μια Porsche Taycan και ένα Tesla Model 3.
Ακριβώς αυτό έκανε το γερμανικό μέσο Nextmove. Χρησιμοποίησε τα δύο μοντέλα ώστε να δει ποιο θα χρειαστεί να μείνει λιγότερη ώρα κουμπωμένο στον φορτιστή. Για τη μέτρηση χρησιμοποιήθηκαν φορτιστές του δικτύου IONITY, αλλά και Supercharger V3 δηλαδή το δίκτυο φορτιστών που αναπτύσσει η ίδια η Tesla.
Σύμφωνα Με όσα ανακοινώνει η Porsche, η Taycan χρειάζεται 22.5 λεπτά για να πάει από το 5% μέχρι το 80%, όμως κατά τη διάρκεια της δοκιμής απαιτήθηκαν μόλις 21 λεπτά για τη φόρτιση 1% - 80%. Όσον αφορά το Model 3, όταν συνδεθεί σε IONITY χρειάζεται 29 λεπτά για το 3% - 80%, όμως σε Supercharger ο χρόνος για το 0% - 80% μειώνεται στα 24.5 λεπτά.
Εκτός από τη μέτρηση του χρόνου για τη φόρτιση, οι Γερμανοί κατέγραψαν την κατανάλωση σε kWh και μέσω αυτής υπολόγισαν πόσα χιλιόμετρα αυτονομίας κερδίζει το κάθε ένα από τα δύο αυτοκίνητα, για κάθε μία ώρα που μένει συνδεδεμένο στον φορτιστή. Έτσι, όταν πρόκειται για εγκατάσταση του δικτύου IONITY το Model 3 κερδίζει 550 χλμ. ενώ η Taycan 717 χλμ. Όμως, αν το Model 3 συνδεθεί σε Supercharger V3 ο ρυθμός ανεβαίνει στα 651 χλμ. για κάθε μία ώρα.
Εν τούτοις, όταν πρόκειται για φόρτιση 0% - 50% το αμερικανικό μοντέλο παίρνει το πάνω χέρι, αφού ο ρυθμός του Tesla φτάνει τα 905 χλμ. αυτονομίας ανά ώρα, ενώ η Taycan περιορίζεται στα 856 χλμ. ανά μία ώρα φόρτισης.