Είστε εδώ

Auto News

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: Τα συστήματα που κάνουν απολαυστική την οδήγηση

του Γιώργου Ψαρρά

Την «ακτινογραφία» της Cayenne Turbo S E-Hybrid αναλύει η Porsche, εξηγώντας μας όλες τις τεχνολογίες που ενσωματώνει και την κάνουν οδηγικά απολαυστική.

Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι ή έκδοση Turbo S E-Hybrid είναι η ισχυρότερη στη γκάμα της Cayenne. Χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρητικότητας 4.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 550 ίππους, ενώ συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων.

Η συνολική ισχύς φτάνει τους 680 ίππους και η ροπή τα 900 Nm. Ο πίνακας των επιδόσεων αναγράφει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 3,8 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα τα 295 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία των supercars το 45,5% από το συνολικό βάρος της Cayenne Turbo S E-Hybrid κατανέμεται στον πίσω άξονα, επομένως μιλάμε σχεδόν για ιδανική μοιρασιά κιλών.

Παράλληλα η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κυμαίνεται από 162 έως 245 χλστ., χάρη στην αερανάρτηση τριών θαλάμων, ενώ με το σύστημα PASM (Porsche Active Suspension Management) η απόσβεση και το ύψος της ανάρτησης προσαρμόζεται ανάλογα με το εκάστοτε έδαφος και τις συνθήκες. 

Σημειώνεται ακόμα ότι μέχρι 0,8 g πλευρικής επιτάχυνσης αντισταθμίζεται από τον ηλεκτρομηχανικό έλεγχο δυναμικής κίνησης του πλαισίου με το σύστημα PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control).

Ο κύκλος στροφής φτάνει τα 11,5 μέτρα όταν στρίβουν ελαφρώς και οι πίσω τροχοί προς την αντίθετη κατεύθυνση σε ταχύτητες μέχρι 80 χλμ./ώρα, ενώ όταν στρίβουν μόνο οι μπροστινοί είναι 12,1 μέτρα.

Καλύτερη αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης και ενισχυμένη σταθερότητα προσφέρει το σύστημα PTV Plus (Porsche Torque Vectoring Plus). Tα κεραμικά φρένα PCCB (Porsche Ceramic Composite Brakes) της Cayenne Turbo S E-Hybrid είναι 50% ελαφρύτερα αλλά και πιο αποτελεσματικά.

Τέλος, να αναφερθούμε και στο σύστημα Porsche 4D Chassis Control που συνδέει όλα τα συστήματα πλαισίου μεταξύ τους και υπολογίζει συνεχώς τις βέλτιστες πληροφορίες για την κατάσταση οδήγησης.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.