Είστε εδώ

Auto News

Peugeot 508: Η plug-in υβριδική έκδοση και με μακρύτερο μεταξόνιο

του Γιώργου Ψαρρά

Παγκόσμια πρεμιέρα πραγματοποιεί στο Σαλόνι της Σαγκάης το νέο Peugeot 508L PHEV, δηλαδή η plug-in υβριδική έκδοση του γαλλικού sedan με μακρύτερο μεταξόνιο.

 Η Peugeot δεν ανακοίνωσε προς το παρόν τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου 508L PHEV, ωστόσο εκτιμάται ότι θα χρησιμοποιεί το ίδιο κινητήριο σύνολο με το plug-in υβριδικό 508 που έχει το στάνταρ μεταξόνιο.

Ο λόγος για το βενζινοκινητήρα  PureTech των 1.6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 180 ίππους, παρέα με έναν ηλεκτροκινητήρα 80 kW και με μπαταρίες χωρητικότητας 11.8 kWh, ενώ η κίνηση αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας επιτρέπεται για 40 χλμ.

Να υπενθυμίσουμε ακόμα ότι το  508L έχει κατά 55 χλστ. μακρύτερο μεταξόνιο με αποτέλεσμα να φτάνει τα 2.848 χλστ. Στην Κίνα τα μοντέλα με μακρύτερο μεταξόνιο είναι αρκετά δημοφιλή, ενώ το όφελος τους είναι ότι οι πίσω επιβάτες έχουν περισσότερο χώρο για τα πόδια τους.

Φυσικό επακόλουθο του μακρύτερου μεταξονίου είναι να μεγαλώσει και το μήκος του 508. Συγκεκριμένα επεκτείνεται κατά 100 χλστ. και έτσι πάνω στην άσφαλτο καταλαμβάνει 4.856 χλστ.

Στο περίπτερο της Peugeot στην κινέζικη πόλη οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν επίσης τα SUV 4008 και 5008, καθώς και τα sedan 308 και 408. Ολόκληρη η γκάμα μοντέλων που προσφέρει η Peugeot στην τοπική αγορά διαθέτει κινητήρες που εναρμονίζονται με τις προδιαγραφές ρύπων CN-6 της Κίνας.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.