Είστε εδώ

Auto News

Peugeot 2008: Οι τιμές και οι κινητήρες του στην Ελλάδα

του Γιώργου Ψαρρά

To κόκκινο χαλί έχει ήδη στρώσει στη χώρα μας η Peugeot, καθώς σύντομα θα υποδεχτεί το νέο 2008, ενώ στο πλαίσιο αυτό ανακοίνωσε τον τιμοκατάλογο και τους κινητήρες με τους οποίους θα διατίθεται στην Ελλάδα.

Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι νέο συμπαγών διαστάσεων (4.300 χλστ. μήκος, 1.770 χλστ. πλάτος και 1.530 χλστ. ύψος) γαλλικό crossover είναι ίδιο μόνο στο όνομα με το απερχόμενο μοντέλο, καθώς πάνω του έχει εφαρμοστεί η νέα δυναμική εταιρική σχεδιαστική ταυτότητα της Peugeot. Παράλληλα διαθέτει πιο ευρύχωρο εσωτερικό και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ  που προσφέρει πλέον 434 λίτρα.

Στη γκάμα βενζινοκινητήρων του νέου 2008 υπάρχουν συνολικά τρεις επιλογές. Ο λόγος για τον τρικύλινδρο 1.2 λίτρων κινητήρα PureTech, ο οποίος αποδίδει 100, 130 και 155 ίππους, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 στις δυο ισχυρότερες εκδόσεις του. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων τώρα έχουμε αποκλειστικά το γνωστό 1.5 BlueHDi με ισχύ 100 ίππων παρέα με μηχανικό 6αρι κιβώτιο και προαιρετικά με αυτόματο 8 σχέσεων EAT8.

Η αρχική τιμή του νέου 2008 στην ελληνική αγορά βρίσκεται κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ, καθώς διαμορφώνεται στα 19.900 ευρώ αφορά το βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech των 100 ίππων με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων στην εισαγωγική αλλά επαρκέστατη έκδοση Active.

Πιο αναλυτικά, η έκδοση Active περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, προηγμένα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, αυτόματη λειτουργία για τα φώτα, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη κεντρική οθόνη αφής 7 ιντσών, ζάντες 16 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, cruise control, 6 αερόσακους και πίσω αισθητήρες στάθμευσης.

Ακολουθεί ο αναλυτικός τιμοκατάλογος του νέου 2008.

1.2 PureTech 100 S&S ACTIVE – 19.900€

1.2 PureTech 100 S&S ALLURE – 21.900€

1.2 PureTech 130 S&S ACTIVE – 21.400€

1.2 PureTech 130 S&S ALLURE – 25.000€

1.2 PureTech 130 S&S GT LINE – 27.400€

1.2 PureTech 130 S&S EAT8 ACTIVE – 25.000€

1.2 PureTech 130 S&S EAT8 ALLURE – 27.400€

1.2 PureTech 155 S&S EAT8 GT – 36.400€

1.5 BlueHDi 100 S&S ACTIVE – 21.400€

1.5 BlueHDi 100 S&S ALLURE – 25.400€

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.