![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/1/4/photon19652f48274.jpg?itok=nVJggjCG)
Οι πωλήσεις επιβατικών και επαγγελαμτικών μοντέλων της Peugeot για το 2016 παρουσίασαν μία σημαντική άνοδο της τάξεως του 11,5% σε σχέση με το 2015.
Πιο αναλυτικά, με συνολικά 6.055 ταξινομήσεις, η γαλλική φίρμα κατέκτησε μερίδιο αγοράς 7,2%. Η αύξηση των πωλήσεων της Peugeot σημειώθηκε και στα δύο κανάλια πώλησης, λιανική και εταιρικές και οφείλεται στην εξαιρετική πορεία του Peugeot 208 με 2.387 ταξινομήσεις και διείσδυση 43% στις συνολικές πωλήσεις επιβατικών της μάρκας, καθώς και του Peugeot 108 με 1.192 ταξινομήσεις και διείσδυση 21% αντίστοιχα. Επιπλέον, αυξητική πορεία σε σχέση με το 2015 ακολούθησαν και μοντέλα όπως το 308, το 2008, αλλά και νέο Peugeot 3008, το οποίο λανσαρίστηκε στην αγορά στα τέλη της χρονιάς. Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2016 και για την Peugeot Professionnel, η οποία σημείωσε μερίδιο αγοράς 8,4% διατηρώντας τη θέση της στην πρώτη πεντάδα της ελληνικής αγοράς ελαφρών επαγγελματικών.