![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/1/31/photon24087f62675.jpg?itok=tlyo0j-6)
Με την ανακοίνωση των πωλήσεων αυτοκινήτων για το 2017 σε παγκόσμιο επίπεδο έγινε ξεκάθαρο ότι η Volkswagen έχασε την πρωτοκαθεδρία που είχε πέρυσι πέφτοντας στη δεύτερη θέση ενώ στην κορυφή βρέθηκε η συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Toyota.
Οι διαφορές μεταξύ των τριών πρώτων ήταν πολύ μικρές με τις Renault-Nissan-Mitsubishi να κλείνουν τη χρονιά με 10.61 εκατομμύρια μονάδες, τον όμιλο Volkswagen με 10.53 εκατομμύρια και την Toyota με 10.2 εκατομμύρια.
Τα αυτοκίνητα της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi είναι διαθέσιμα σε 200 χώρες σε όλον τον κόσμο μέσα από τις 10 μάρκες που βρίσκονται υπό τη σκέπη της. Οι μάρκες αυτές είναι οι Renault, Nissan, Mitsubishi Motors, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine, Lada, Infiniti, Venucia και Datsun.
Εκτός από το γόητρο της κατάκτησης της κορυφής ο όσο το δυνατόν μεγαλύτερος όγκος πωλήσεων έχει ακόμα ένα πλεονέκτημα, μειώνει το κόστος ανά αυτοκίνητο κάτι που μεταφράζεται σε υψηλότερη κερδοφορία κάτι που είναι κρίσιμο για τις εταιρείες αφού καλούνται να δαπανήσουν τεράστια ποσά για την ανάπτυξη των μελλοντικών τεχνολογιών όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η αυτόνομη οδήγηση.
Μετά την κατάκτηση της κορυφής στις πωλήσεις η συμμαχία στοχεύει στην αύξηση του όγκου πωλήσεων στα 14 εκατομμύρια μέχρι το 2022.