![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/1/29/photon27840f73743.jpg?itok=VKHi9hFm)
Αλλαγές στη γκάμα κινητήρων του Micra πραγματοποίησε η Nissan, ενώ ταυτόχρονα εισάγει και μια νέα πιο σπορ του έκδοση.
Σύμφωνα λοιπόν με την ιαπωνική εταιρεία ο κινητήρας των 0.9 λίτρων απόδοσης 90 ίππων αποχωρεί κάτω από το εμπρός καπό του Micra και τη θέση του παίρνει ο νέος «χιλιάρης» IG-T, ο οποίος παράγει 100 ίππους και 160 Nm ροπής.
Πέρα από 10 επιπλέον ίππους και 10 ακόμα Nm ροπής διακρίνεται για τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και τη μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου που επιτυγχάνει. Ο νέος τρικύλινδρος 1.0 IG-T βενζινοκινητήρας θα μπορεί να συνδυαστεί με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο XTronic CVT.
Το πιο «ανήσυχο» Micra θα είναι αυτό με τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα DIG-T του ενός λίτρου με ισχύ 117 ίππων και ροπή 180 Nm (20 Νm επιπλέον σε λειτουργία overboost), ενώ μπορεί να ολοκληρώσει την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 9,9 δευτ. Για «ταίρι» του έχει μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Τα Micra με τον εν λόγω βενζινοκινητήρα των 117 ίππων θα διαθέτουν επίσης χαμηλότερο κατά 10 χλστ. αμάξωμα, πιο επικοινωνιακό σύστημα διεύθυνσης, χρωμιωμένες εξατμίσεις και ζάντες 17 ιντσών.
Το Micra υποδέχεται επίσης και την πιο επιθετική εμφανισιακά έκδοση N-Sport, η οποία περιλαμβάνει μαύρο φινίρισμα carbon στους πλευρικούς καθρέπτες, στις ζάντες, στη βάση του πίσω προφυλακτήρα και πλευρικά του αμαξώματος. Εξοπλίζεται ακόμα με φιμέ πίσω κρύσταλλα και προβολείς ομίχλης, ενώ στην παλέτα της υπάρχουν οι αποχρώσεις “Passion Red”, “Solid White”, “Echo Grey” και “Enigma Black”.
Στο εσωτερικό η νέα έκδοση N-Sport φέρνει καθίσματα με συνδυασμό αλκαντάρα και δέρματος, κάμερα οπισθοπορείας, νέα πατάκια, κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και λευκά διακοσμητικά ένθετα στους αεραγωγούς. Η νέα έκδοση N-Sport συνδυάζεται με τον 1.0 IG-T και τον 1.0 DIG-T κινητήρα.