![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/6/22/photon29189f77966.jpg?itok=q1z7Qw97)
Η αλήθεια είναι ότι πλέον έχουμε συνδέσει τα sedan μοντέλα με οδηγούς κάπως μεγαλύτερης ηλικίας, ενώ υπάρχει η πεποίθηση ότι οι νεαρότεροι γοητεύονται περισσότερο από τα άκρως δημοφιλή SUV που κυριολεκτικά μας έχουν «πνίξει».
Ωστόσο μια παγκόσμια έρευνα που πραγματοποίησε η Nissan έρχεται να ανατρέψει με τα ευρήματα της ότι πιστεύαμε μέχρι τώρα. Σύμφωνα λοιπόν με την ιαπωνική εταιρεία η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε ανθρώπους ηλικίας από 18 έως 65 ετών σε όλο τον κόσμο που έχουν αλλά και δεν έχουν στην κατοχή τους αυτοκίνητο.
Το 75% δήλωσε ότι θα αγόρασε ένα sedan μοντέλο σύντομα ή στο μέλλον. Σχετικά τώρα με τους νέους ανθρώπους οι “millennials” δηλαδή όσοι έχουν γεννηθεί από το τέλος της δεκαετίας του 1980 έως το 2000, οχτώ στους δέκα (80%) απάντησαν ότι θα ήθελαν να αποκτήσουν κάποια στιγμή ένα sedan.
Όσοι ανήκουν στη “Generation Z”, δηλαδή είναι γεννημένοι στα μέσα της δεκαετίας του 1990 έως τα μέσα της δεκαετίας του 2000, απάντησαν 7 στους 10 (68%) ότι θα επιθυμούσαν το επόμενο αυτοκίνητο τους να είναι sedan.
Οι οδηγοί αυτοκινήτων με τον εν λόγω τύπο αμαξώματος ενδιαφέρονται κυρίως για τις καθημερινές τους μετακινήσεις, το 71% δήλωσαν παθιασμένοι με τα ταξίδια και την περιπέτεια, ενώ το 62% έχει αδυναμία στην εξερεύνηση της φύσης και της υπαίθρου.
Παράλληλα το 42% των ιδιοκτητών sedan θεωρούν ότι το αυτοκίνητο τους έχει δική του προσωπικότητα, το 31% συνομιλούν μαζί τους και το ίδιο ποσοστό έχουν δώσει όνομα στα οχήματα τους...