![Διχρωμία και ποιότητα χαρακτηρίζουν το εσωτερικό](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/1/27/photon19906f49068.jpg?itok=GXScNsqu)
Μπορεί η καταγωγή της Nissan να είναι από την Ιαπωνία, αλλά το νέο Micraείναι σχεδιασμένο για την αγορά της Ευρώπης και το πρώτο μοντέλο της εταιρίας που κατασκευάζεται στη Γαλλία. Κομψότητα λοιπόν στο εσωτερικό με σχεδιασμό που μοιάζει σαν φτερά γλάρου, με το άνοιγμα να αρχίζει από την κονσόλα και να καταλήγει στο ταμπλό.
Είναι προσεγμένο το εσωτερικόμε φαρδιά καθίσματα, ευανάγνωστο πίνακα οργάνων με ίσιο τιμόνι στο κάτω μέρος. Επίσης έρχεται με πολλές επιλογές εξατομίκευσης σε ο,τι αφορά τα χρώματα στο εσωτερικό καθώς και μια σειρά αξεσουάρ που έχουν να κάνουν με το προσωπικό ύφος του κάθε αγοραστή. Μας έκανε εντύπωση το Hi-Fiτης Boseπου εξελίχθηκε ειδικά για το νέο Micra.
Κρυστάλλινη μουσική, αλλά κυρίως με ρυθμίσεις σύμφωνα με τις επιθυμίες του οδηγού.
Μπορεί να ρυθμίσει έτσι τον ήχο ώστε να ακούγεται μόνο μπροστά, ή σε όλη την καμπίνα για παράδειγμα.
Να σημειώσουμε επίσης ότι όλα τα νέα Micraπου θα εισαχθούν στην ελληνική αγορά θα φέρουν στάνταρ ρεζέρβα.
Στη χώρα μας το νέο Micraαναμένεται προς το τέλος Μαρτίου με δύο διαφορετικούς κινητήρες.
Ο ένας είναι βενζίνης 0,900 κ.εκ. turboαπόδοσης 90 ίππων. Ο άλλος είναι odiesel 1.5 λίτρων επίσης με 90 ίππους. Κινητήρας με μεγάλη εμπορική επιτυχία που ζει και βασιλεύει με την παραγωγή να έχει ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια μονάδες.
Ο κινητήρας αυτός έχει τοποθετηθεί εκτός από μοντέλα της Nissan (Pulsar, Qashqai) σε Renault(Clio, Megane, Scenic) και MercedesA-Class.
Aυτός ο επιτυχημένος κινητήρας θα κινεί και το νέο Micra. Άρα τα dieselκαλά κρατούν.
Οι τιμές για το νέο Micraμε την πολύ καλή οδική συμπεριφορά (τα πρώτα χλμ. τα γράψαμε στο Ντουμπρόβνικ) δεν έχουν ανακοινωθεί.