![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/21/photon32623f87975.jpg?itok=sDfKz7f6)
O εξηλεκτρισμός της Citroen δεν αφορά μόνο τα επιβατικά μοντέλα αλλά και τα ελαφρά επαγγελματικά της.
Ελάτε λοιπόν να γνωρίσουμε το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο e-Jumpy. Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία το νέο e-Jumpy χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm ροπής, ενώ θα διατίθεται με δυο μπαταρίες, ώστε να καλύπτει τις διαφορετικές ανάγκες για δρομολόγια που έχουν οι επαγγελματίες οδηγοί.
Πιο αναλυτικά, το νέο e-Jumpy με τη μικρότερη μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh υπόσχεται αυτονομία 230 χλμ. (μέτρηση WLTP), ενώ μπορεί να συνδυαστεί και με τα τρία μήκη αμαξώματος (XS, M, XL).
Με τη μπαταρία τώρα μεγαλύτερης χωρητικότητας 75 kWh η αυτονομία φτάνει τα 330 χλμ. (μέτρηση WLTP), ενώ θα προσφέρεται στο νέο e-Jumpy με Μ και XL μήκος αμαξώματος.
Σημειώνεται ότι η εγγύηση για τον ηλεκτροκινητήρα και τη μπαταρία, είναι 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα (έως και 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας). Στο εμπρός αριστερό φτερό του νέου e-Jumpy βρίσκεται η θύρα φόρτισης της μπαταρίας, η οποία είναι συμβατή με τυπική πρίζα 8Α, με 16Α υψηλής ισχύος, με Wallbox και με δημόσιο ταχυφορτιστή.
Το νέο e-Jumpy διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά τη διαδικασία της πέδησης ή της επιβράδυνσης. Ο οδηγός του έχει στη διάθεση του τρία προγράμματα (Eco, Normal, Power), ανάλογα με το πως θέλει να διαχειριστεί την ενέργεια και την απόδοση της ισχύς, ενώ σε κάθε περίπτωση η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 130 χλμ./ώρα.
Τονίζεται ότι ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης δεν έχει μεταβληθεί σε σύγκριση με τα Jumpy που τροφοδοτούνται από κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ κυμαίνεται από 4,6 m3 (XS χωρίς Moduwork) έως 6,6 m3 (XL με Moduwork).
Παράλληλα το νέο e-Jumpy έχει δυνατότητα ρυμούλκησης έως 1 τόνο και ωφέλιμο φορτίο έως 1.275 κιλά, ενώ το πλάτος ανάμεσα στους τροχούς είναι 1,26 μ. επομένως μπορεί να φιλοξενήσει παλέτα ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Η διάθεση του νέου e-Jumpy θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, ενώ αναμένουμε το ηλεκτρικό Jumper το τέταρτο τρίμηνο του 2020 και το ηλεκτρικό Berlingo Van εντός του 2021.