Είστε εδώ

Auto News

Νέες τεχνολογίες: Πώς η απροσεξία μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα

του Σωτήριου Χάλλα

Τα αυτοκίνητά μας εμπλουτίζονται ολοένα και με περισσότερη τεχνολογία η οποία έχει σκοπό να κάνει πιο απλή και πιο εύκολη τη ζωή μας όμως κάποιες φορές αν δεν προσέξουμε πώς τη χρησιμοποιούμε και αν δε δείχνουμε τη δέουσα προσοχή σε ό,τι έχει να κάνει με το αυτοκίνητο μπορεί και να μας γυρίσει μπούμερανγκ.

Αυτό έχει συμβεί στις Ηνωμένες Πολιτείες σε 25 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν κουμπί για την εκκίνηση του κινητήρα αντί για την παραδοσιακή υποδοχή για το γύρισμα της μίζας με το κλειδί οι οποίοι βρήκαν το θάνατο επειδή ανέπνευσαν μεγάλες ποσότητες μονοξειδίου του άνθρακα.

Αυτό γίνεται γιατί αρκετοί οδηγοί όταν παρκάρουν ξεχνάνε να πατήσουν το κουμπί για να σβήσουν τον κινητήρα τους ενώ το γεγονός ότι τα μοτέρ γίνονται ολοένα και πιο αθόρυβα δε βοηθάει. Έτσι, σταδιακά τα γκαράζ γεμίζουν με καυσαέρια.

Προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα το εθνικό συμβούλιο οδικής ασφάλειας των Η.Π.Α. έχει προτείνει να τοποθετηθούν συστήματα που θα ειδοποιούν τον οδηγό όταν βγαίνει από το αυτοκίνητο ότι η μηχανή έχει μείνει αναμμένη αλλά κάποιοι κατασκευαστές αρνούνται παρά το γεγονός ότι το επιπλέον κόστος υπολογίζεται ότι θα είναι μόλις 500.000 δολάρια ανά έτος (425.000 ευρώ).

Βέβαια, κάποιοι άλλοι κατασκευαστές εφαρμόζουν άλλες ιδέες. Συγκεκριμένα η Ford τοποθετεί στον στάνταρντ εξοπλισμό ένα σύστημα το οποίο αν ανιχνεύσει ότι το κλειδί είναι μακριά από το αυτοκίνητο για πάνω από 30 λεπτά, σβήνει τον κινητήρα.

Η τεχνολογία είναι εδώ για να απλουστεύει τη ζωή μας και δεν πρέπει να ξεχνάμε πως μπορεί τα αυτοκίνητα να γίνονται όλο και πιο εύκολα στη χρήση τους όμως πρέπει πάντα να δείχνουμε προσοχή καθώς εμείς είμαστε αυτοί που έχουν την ευθύνη.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.