Είστε εδώ

Auto News

Νέα Mercedes E-Class Cabrio: Ήρθε και δηλώνει παντός καιρού

του Γιώργου Ψαρρά

Μπορεί η νέα Mercedes E-Class Cabrio που έφτασε στη χώρα μας να μην πρόλαβε για λίγο το ηλιόλουστο καλοκαίρι μας, ωστόσο δείχνει απολαυστική όλες τις εποχές του χρόνου.

Η πρώτη επαφή που είχαμε μαζί της σε ελληνικό έδαφος ήταν στη στατική της παρουσίαση, ενώ μας έκανε να νοσταλγήσουμε τις παραλίες βλέποντας την.

Όπως καταλαβαίνετε θα ξεκινήσουμε από το σημείο αναφοράς στη νέα E-Class Cabrio, που δεν είναι άλλο από την υφασμάτινη οροφή της, η οποία προσφέρεται σε καφέ,  μπλε, κόκκινο και μαύρο χρώμα. Μπορεί να ανοίξει και να κλείσει σε 20 μόλις δευτ. ακόμα και όταν η E-Class Cabrio είναι εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 50 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με την Mercedes η υφασμάτινη οροφή της E-Class Cabrio διακρίνεται για την ηχομόνωση της και την ανεκτικότητα δομή της, ενώ είναι η ίδια που χρησιμοποιεί και η  S-Class Cabrio. Όταν τώρα είναι ανοιχτή μειώνει το χώρο των αποσκευών από τα 385 στα 310 λίτρα, ενώ πόντους πρακτικότητας προσφέρουν οι αναδιπλούμενες πλάτες των πίσω καθισμάτων σε ποσοστό 50:50.

Αν και η μετεωρολογική υπηρεσία προβλέπει νέα πτώση της θερμοκρασίας οι επιβάτες της E-Class Cabrio δεν ανησυχούν και θα συνεχίσουν να έχουν την οροφή της ανοιχτή.

Χάρη στο σύστημα AIRSCARF που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό της νέας E-Class Cabrio ζεστός αέρας βγαίνει από τους αεραγωγούς που βρίσκονται ενσωματωμένοι στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων, θερμαίνοντας τον αυχένα τους.

Παράλληλα στο βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται το AIRCAP που προσφέρει ένα αεροδυναμικό πτερύγιο ενσωματωμένο στο εμπρός παρμπρίζ και ένα ηλεκτρικό αλεξήνεμο πίσω από τα προσκέφαλα των καθισμάτων. Με το πάτημα ενός κουμπιού, το σύστημα μειώνει τους στροβιλισμούς στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Αγγίξαμε τα υλικά στο εσωτερικό της και διαπιστώσαμε την υψηλή τους ποιότητα, αντικρίσαμε τις δυο προαιρετικές οθόνες υψηλής ευκρίνειας των 12,3 ιντσών, χρησιμοποιήσαμε τα ενσωματωμένα πλήκτρα αφής στο τιμόνι, παίξαμε με τους 64 διαφορετικούς κρυφούς LED φωτισμούς της καμπίνας βολευτήκαμε και στα τέσσερα αναπαυτικά της καθίσματα.

Η νέα E-Class Cabrio δείχνει ακόμα πιο αρχοντική στην άσφαλτο λόγω της αύξησης των εξωτερικών της διαστάσεων. Συγκεκριμένα το μήκος, το πλάτος και το ύψος της ανέρχονται πλέον στα 4.826 χλστ., 1.860 χλστ. και 1.428 χλστ. αντίστοιχα. Πιο ευρύχωρο είναι και το εσωτερικό της, καθώς το μεταξόνιο της φτάνει τα 2.873 χλστ.

Σε σύγκριση με την «κλειστή» E-Class η Cabrio είναι 15 χλστ. χαμηλότερη διαθέτοντας ανάρτηση AGILITY CONTROL. Επίσης η ανάρτηση DYNAMIC BODY CONTROL προσαρμόζει την απόσβεση της μέσω τoυ συστήματος DYNAMIC SELECT, το οποίο προσφέρει τα προγράμματα “Comfort”, “Sport” ,“Sport+” και “Individual”. Ταυτόχρονα επηρεάζεται η απόκριση στο γκάζι, το σύστημα ECO Start/Stop και η κλιμάκωση του αυτομάτου κιβωτίου 9-GTRONIC.

Η αρχική τιμή της νέας E-Class Cabrio στην Ελλάδα διαμορφώνεται στα 74.763 ευρώ για την έκδοση E220d Cabrio και φτάνει μέχρι τα 104.380 ευρώ στην έκδοση E400 4MATIC Cabrio. Ακολουθεί ο αναλυτικός τιμοκατάλογος.

E200 Cabrio              €75.560

E200 4MATIC Cabrio  €79.029

E300 Cabrio              €85.182

E400 4MATIC Cabrio  €104.380

E220d Cabrio             €74.763

E220d 4MATIC Cabrio  €80.435

E350d 4MATIC Cabrio €96.019

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.