![Με πιο επιθετική όψη η νέα Χ4](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/9/21/photon26517f69704.jpg?itok=_4vhv4k1)
Σε έναν όμορφο χώρο στην Παιανία η BMW πραγματοποίησε την ελληνική, στατική, παρουσίαση της νέας Χ4, του πολυτελούς SUV το οποίο έχει πιο σπορ προσανατολισμό σε σχέση με τις Χ3 και Χ5, κάτι που γίνεται έκδηλο από το σχήμα το οποίο έχει coupe μορφή.
Η δεύτερη γενιά της Χ4 που την είδαμε πρώτη φορά στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο, έχει εξελίξει τη σχεδίασή της η οποία έχει γίνει πιο σύγχρονη χάρη σε αλλαγές όπως ο μειωμένος αεροδυναμικός συντελεστής που πλέον είναι Cd 0.30 και το κατά 3 χλστ. πιο χαμηλό ύψος (1.621 χλστ.).
Ωστόσο, το ύψος ήταν η μόνη διάσταση που μειώθηκε καθώς το μήκος έχει αυξηθεί κατά 81 χλστ. (4.752 χλστ.) το πλάτος κατά 37 χλστ. (1.918 χλστ.) και το μεταξόνιο κατά 54 χλστ. (2.864 χλστ.). Το τελευταίο μεταφράζεται σε καλύτερους χώρους τόσο για τους επιβάτες, ιδιαίτερα τους πίσω οι οποίοι έχουν 30 χλστ. περισσότερα για τα γόνατα, όσο και για τις αποσκευές αφού η χωρητικότητα του πορτ-παγκάζ είναι, ανάλογα με την έκδοση, 25 έως 30 λίτρα μεγαλύτερη, φτάνοντας τα 525 λτ.
Ο σπορ χαρακτήρας της δεύτερης γενιάς Χ4 γίνεται έκδηλος και από τη σχεδίασή της καθώς το εμπρός μέρος είναι “αγριεμένο” με τα χαρακτηριστικά “νεφρά” για την εισαγωγή αέρα να είναι μεγαλύτερα από ποτέ ενώ μεγάλα ανοίγματα συναντάμε και στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα.
Η ίδια εικόνα συνεχίζεται και πίσω με τον “φουσκωμένο” προφυλακτήρα που φιλοξενεί στο κάτω μέρος του δύο εξατμίσεις και το μικρό παρμπρίζ, στην κορυφή του οποίου έχει τοποθετηθεί διακριτική αεροτομή.
Στο εσωτερικό που ακολουθεί κλασικές γραμμές BMW πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η οθόνη του συστήματος iDrive με διαγώνιο 10.25 ίντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Ο προσανατολισμός του μοντέλου έχει τονιστεί και από τη μείωση του βάρους κατά 50 κιλά σε σχέση με την απερχόμενη γενιά (1.720 έως 1.795 κιλά ανάλογα την έκδοση) καθώς και από τα συστήματα που φροντίζουν για την οδηγική συμπεριφορά όπως το σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού, η προσαρμοζόμενη ανάρτηση Adaptive M, το διαφορικό M Sport και τα φρένα M Sport, που ανήκουν στον έξτρα εξοπλισμό.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τρία σύνολα βενζίνης και τέσσερα πετρελαίου. Στη βενζίνη οι επιλογές είναι στα 2.0 λίτρα με απόδοση 184 και 252 ίππους και στα 3.0 λίτρα με 360 ίππους. Στην diesel έκδοση ξεκινάει από τα 2.0 λίτρα με απόδοση 190 και 231 ίππων και συνεχίζουμε στα 3.0 λίτρα με την απόδοση να ανεβαίνει στους 265 και 326 ίππους.
Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων.
Περισσότερα όταν την οδηγήσουμε.
Στον πίνακα οι εκδόσεις, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι τιμές.