Είστε εδώ

Auto News

Mini Cooper S E Countryman ALL4: Για πρώτη φορά ηλεκτρικό

του Motori Reporter

Το Mini Cooper S E Countryman ALL4 είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας, στο οποίο ένα plug-in hybrid σύστημα κίνησης προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική μετακίνηση με μηδενικούς ρύπους.

Η τεχνολογία προέρχεται από το compact υβριδικό πολυμορφικό της BMW, την 225xe. Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1,5 λίτρων τεχνολογίας TwinPower Turbo στέλνει την ισχύ των 136 ίππων στους εμπρός τροχούς, ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ των 88 ίππων κινεί τους πίσω. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει τους 224 ίππους και η ροπή τα 39,3 χλγμ. Το MINI Cooper S E Countryman ALL4 μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρισμό για αποστάσεις έως 40 χλμ. και σε ταχύτητες έως 125 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η Mini ανακοινώνει μέση κατανάλωση 2,1 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων CO2 μόλις 49 γρ/χλμ.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετείται ακριβώς εμπρός από τον ηλεκτροκινητήρα και έχει χωρητικότητα 7,6 kWh. Για να φορτιστεί πλήρως χρειάζονται 3 ώρες και 15 λεπτά, σε στάνταρ οικιακή πρίζα, ενώ με τον ταχυφορτιστή ο χρόνος μειώνεται κατά μία ώρα.

Ο κινητήρας διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας, τα οποία επιλέγονται μέσω του διακόπτη eDrive. Στο AUTO eDRIVE, το Mini Cooper S E Countryman ALL4 κινείται αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι τα 80 χλμ./ώρα, με τον θερμικό κινητήρα να ενεργοποιείται σε περιπτώσεις των ξαφνικών επιταχύνσεων ή όταν η φόρτιση της μπαταρίας είναι κάτω από το 7%.

Στην ρύθμιση MAX eDRIVE, η ταχύτητα ανεβαίνει στα 125 χλμ./ώρα, ενώ στην περίπτωση που ο οδηγός επιθυμεί υψηλότερη ταχύτητα, ενεργοποιείται και ο βενζινοκινητήρας. Τέλος στην ρύθμιση Save Battery, λειτουργεί αποκλειστικά ο θερμικός κινητήρας, φορτίζοντας παράλληλα την μπαταρία.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.